Gå til innhold

Sur baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 6 mnd. jeg mistenker at dette er nye tenner på gang men jeg spør allikevel.

han er så sutrete og utilfreds. Han våkner ca 8 og leker litt, men blir fort sur. pipete, misfornøyd. sovner rundt 11 og sover 2 timer, gjerne på trilletur. så våkner han, er ganske ok en stund og blir sutrete igjen. sovner i 3-4 tiden og sover en til to timer. på´n igjen, surmuling, fram til kl 6 da jeg kjenner at nå er grensa nådd, steller ham og legger ham. så sovner han rundt 7.

noen som kjenner seg igjen? syns humøret hans har vært skikkelig bånn de siste dagene. vanlig at de sover så mye på dagen? PÅ natta ammes han 3 ganger som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er helt omvendt :( sover aldri...tenner :(

Skrevet

åååh, kjenner igjen dette ja, og jeg holder på å bli gal snart! Her soves det plutselig ikke på dagen lengre heller, så her er det konstant en liten sur bebi! Ammes også ca 3 ganger på natta, men våkner og er klar for ny dag kl 5!!!!!!! åååå, vet ikke mine arme råd lengre...er så trøtt...

Skrevet

Prøv å gi grøt. Kan være de er sultne, og ikke blir skikkelig mett lenger om de bare får melk. Hjalp her iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...