Gå til innhold

Anbefaling av søskenvogn?

SuzyQ

Anbefalte innlegg

Får barn med bare 1 års mellomrom. Noen som kan anbefale en tvilling/søsken vogn? Tenkte at dette måtte være rett forum å spørre på.

Av alle de jeg har sett på i alle prisklasser, så har jeg faktisk likt den billigste best. Det var en Carena et eller annet... til under 2000 kroner. Kunne legge ned ryggene separat, og så var det store gode kurver under, samtidig som vognen virket smalere enn de til sammenligning. Men den hadde litt små hjul... Og det er vel dumt når man skal trille på to barn, tungt... Noen erfaringer eller anbefalinger?

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg venter tvillinger, men har to barn fra før - på to og tre år (13mnd mellom dem). Jeg hadde en slik carenavogn som du snakker om, betalte vel bare 1500-1600,- Var kjempefornøyd med den. Solgte den fordi at den ikke hadde fotpose, og fordi at barna ikke trengte vogn mer.

Kunne kanskje brukt den til tvillingene også, men kom over ei fin vogn på internett. Carena er en kjempebra vogn, den kan jeg anbefale på det varmeste. Angrer litt for at jeg solgte den, kunne brukt den til tvillingene når de blir større, men solgt er solgt.

Kjøp Carena, du kommer til å bli fornøyd - lett å selge etterpå også, i allefall hvis du kjøper ei svart vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...