Gå til innhold

Tror bare at det aldri kan skje..

Anbefalte innlegg

Må bare dele noen tanker med dere. Har alltid frem tenkt på barn som noe man får når man vil ha det. Det at det kan bli et problem å få barn har egentlig ikke slått meg før her for et halvt års tid siden da samboeren min og jeg bestemte oss for at det snart var på tide og få noen. Det første jeg da tenkte var at det kan jo ikke jeg få?? Altså, ikke fordi det er noe galt med meg (som jeg vet om) men da tanken på barn plutselig ble realistisk tenkte jeg bare at det kunne jeg jo ikke få, men vi kunne alltids prøve. Allikevel har jeg vært nesten sikker på at jeg har vært gravid 3 ganger nå, uten å være det. Får ikke disse tankene til å stemme helt overens med hverandre, men får nå liksom bare bekreftet at dette ikke kan skje for meg. Andre som har det sånn?

Jeg ville vite at ting var i orden før vi startet, så jeg fikk en GU og alt var ok. Legen sa jeg og kunne få en gjennomstrømningstest (?). Jeg bor i Danmark for tiden og her kalles det for det. Vet ikke hva det heter i Norge. Det brukes til å sjekke at egglederne er som de skal. Noe med en kontrastveske som sprøytes opp.. Legen sa jeg burde ta noe smertestillende før jeg kom, for det var ganske vondt. Fikk helt angst av dette da jeg i forveien synes en GU er vondt og ubehagelig.

Har noen prøvd dette?

Er i vår 4 pp, så jeg har ingen panikk, bare ekle tanker om at jeg ikke kan få barn men vet ikke hvorfor..

Dette ble litt langt og kjedelig kanskje, men måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041277-tror-bare-at-det-aldri-kan-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...