Gå til innhold

"attpåklatt" og andre kjente...

Anbefalte innlegg

HALLA!!!

Hvordan går det med dere her inne? Er det noen igjen av dere her?

Jeg har nettopp hatt besøk av donor og håper jo denne gangen som alle andre ganger at det klaffer, men føler vel mer at jeg gjør det som en gammel vane, etter 14 pp'r så mister man litt håp. Men vi prøver i allefall.

Har gått ned på dosen med pergo nå. Fikk så voldsomt høye verdier på dobbel kur, så jeg tar bare enkelt kur nå. Så får vi se om det blir en pergo spire på meg til slutt. Har vurdert å ta en pille fri mnd, men vet ikke helt.

Ellers så har jeg det fremdeles strålende med jobb og alt annet. Men en liten spire hadde jo vært prikken over i'en :-)

Husker dere at jeg snakket om den deilige sjefen min?? Han flørter noe sinnsykt med meg nå, herregud, farlig farlig, mannen er jo gift!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7041252-attp%C3%A5klatt-og-andre-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa ;o) Nå har du vært savnet lenge!!!! Hvordan går det med deg?

elli-karamelli har blitt gravid og det har lengter også, men det har du kanskje fått med deg? :o) Er så fantastisk at de som har prøvd lenge får en spire, så nå er det din tur maja-mor ;o) Denne gangen er det din tur!!!

Jasså, du er på flørter'n hehe....er lov til å flørte, men bare se og ikke røre! Litt morro skal man jo ha!

Stor klem fra meg.

Halla!!!

Skulle innom her nå for å se om du hadde svart?? Har ropt på deg, ser du??

Koselig at du roper på meg og... hehe!

Koselig at du trives på jobb!!!!!!

Flørt til og med... gjør jo høsten/vinteren fargerik.. hihi!

Synd han er gift da....

Godt du har en donor som stiller opp!!! Bra gjort!!

Er nå 43 dager siden eg hadde en liten mens(etter spiralen ble fjernet)

Så nå vet eg hvordan det er å vente..... ikke noe særlig å anbefale!!

Har testet neg. senest på onsdag..

Skal heldigvis på innvendig ul på torsdag!!! Håper eg blir klokere!!!

*kosemoseoverdose* fra

Hei Maja-Mor,

Så koselig å høre fra deg her igjen! Vet ikke om du husker meg men jeg var i min første pp når du tok en pause herfra. Så spennende det blir framover nå med donoren og alt, skjønner det kanskje kan være slitsomt å holde motet oppe etter 14 pp men det kommer til å klaffe for deg snart vettu! Godt å høre du trives i jobben:)

Vet hvordan det er med sånne menn..."bare se men ikke røre..." å det er sååååå vanskelig!...

Hei Jenter!!!

Koselig å prate med dere igjen :-)

Ja, jeg skal se men ikke røre, men hva hvis han rører da, da er det greit ;-) Hehe, gjør i allefall arbeidsdagen veldig spennende....

Neida, vi gir ikke opp. Er vel igrunn like spent som alltid, men som sagt så virker det ikke som om det skal skje med meg... Men plutselig så er jeg gravid. Ikke sant? Og dere er de første som skal få greie på det!! Klart det!

Håper det er en god stemning her og at alle har det bra :-)

Klem

Annonse

"attpåklatt"...

Ja der så jeg at du hadde ropt! Så hyggelig, takk :-)

Ja, jeg har etterhvert fått veldig ryddige sykluser. Det må vel være pergo'n som ordner opp i det? Har PCO og er vant med mye tull, men nå kommer TR på dagen og nesten på timen 14 dager etter El. Så det er veldig positivt. Bare så synd den jævla tanta kommer hver gang ;-)

Kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...