mai mammaen til to Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 var ikke de små barna bare helt bedårende? tror jammen jeg skal sende datteren min på danse skole når hun blir stor nok..(og hvis hun vil da)
Luca Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Altså, jeg er utrolig fasinert av Skal vi danse. Syns det er så kult å se på de danser, de flotte kjolene, pene Tone, kjekke-og-aldri-så-lite-rå Kristian, ja hele greia digger jeg og ser oppslukt på:-) MEN, gud forby at noen av mine jenter havner i dansemiljøet for maken til kropp og utseendefiksering skal du lete langt etter. Husker da min eldste gikk på leke-danseparti da hun var en 4-5 år. Kjempemorro, de storkoste seg og alt var bare i skjønneste orden. Helt til vi kom til avslutningen for danseskolen for sesongen; alle elevene på skolen var der, og det er ikke fasinerende å se jenter på 9-10 år sminka som dukker, spraya håret sitt et kvarter, og de mest utfordrende kjoler. Så jeg håpet virkelig at hun ikke ville fortsette på dansingen, og heller fant seg en annen idrett...og da fortrinnsvis håndball syns mor..hehe:-) Hun fortsatte ikke heldigvis:-)
Benni-min Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 jeg fikk ikke med meg begynnelsen i dag, men bruker å se det. Jeg irriterer meg alltid så mye over at Steffen ennå er med. De gode må jo ut fordi noen vil ha han ennå der. Han kan jo ikke danse. Er stiv som en stokk. Bettan var nå myyye bedre enn han er. Fant ut at jeg ville boykotte sist hvis han ikke gikk ut, men jeg ser nå fortsatt haha. God underholdning er det nå.
msom Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Jeg er helt enig med deg, skjønner ikke hva Steffen gjør i konkurransen enda, han kan virkelig ikke danse:(
Herkules Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 digger steffen jeg da det er tv - lov å ha de med videre om folk vil det:) jeg er enig omdet som ble sagt om dansing og barn. danset selv balett og kunstskøyter og begge steder begynte de tidlig med press om satsing. Mine foreldre styrte meg litt ut av dette.
Benni-min Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jippi, Steffen gikk ut. Nå er det en mer rettferdig dansekonkurranse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå