Gå til innhold

sikkert noe dere har svart på 1000 ganger..men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sover barna deres ? min er snart 5 mnd og sover sinnsykt lite. har to lurer på ca (max) 30 min pr dag. vi står opp ca 8. og han legger seg ,hvis jeg er heldig 20, men som regel ikke før rundt 23. og er våken ca 5 ganger pr natt.det kan umulig være normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også sånn. Noen er "heldige" og har barn som sover både mye på dag og gjerne hele natten igjennom. Det er slik at søvn avler søvn. Du har sikkert ett barn som sover lett, og som ofte våkner når han er i lett søvnfase. Du får bare prøve deg frem med ulike ting, som temperatur på rommet og støynivå ellers (noen barn sover best når det er helt stille, andre liker litt bråk). Start med rutiner, der du legger han til faste tider.. så kanskje det går seg til etterhvert. Lykke til!

Skrevet

har prøvd alt slik. og han sover bedre når det er litt lyd rundt han.søvn avler ikke søvn på han. har han for lang lur på dagen kan kl bli opp til 1 før han legger seg evt han står opp3 og har fullstendig dag. ja ja..det blir vel bedre...det er iallefall det alle sier...

Skrevet

det hørtes lite ut! du må jo bli helt utslitt! Er han aktiv på dagen da? trilletur i frisk luft og lek inne? Min våkner to-tre ganger i løpet av natta. Men på dagen sover ho to ganger (1-2 timer per gang). Er 6mnd.Men de bestemmer jo selv hvor mye de vil sove disse små.... Kommer seg sikkert etterhvert!

Skrevet

ja det kommer seg vel...trodde faktisk han hadde tatt kveld nå...men et kvarter hvile..og nå er det full rock`n roll fiskeboll her...da blir det vel kanskje kveld rundt midnatt :(

Skrevet

Uffda.

Hørtes slitsomt ut.

Min sover mye mer enn det.

Noen er jo bare sånn, ja.

Men god ide å begynne med faste rutiner. Hvis du ikke gjør det alt da..

De siste dagene har jeg latt han sitte i vogn på en liten tur, for så å legge hann inne etterpå. Må jo stadig prøve seg fram, føler jeg. Men det har ihvertfall virket fint her. Da sovner han fort på egenhånd og sover i en time. Tror ikke det er så verst.

Ideelt sett så skal de jo ha to lange soveperioder fra ca 8 mnd - Håper det går seg til for deg.

Kan jo være tenner? Synes det er tenner eller vaksine støtt!

Skrevet

jepp..vi ah r to tenner som er nesten ute..og tre til som er bare så vidt begynt :( men han er verdens beste likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...