Frk Jørgensen Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Klart det bare er fordeler med å slanke seg når man er overvektig, ingen tvil om det... Poenget er at det er JOBB! Det er et jævla slit innimellom for vi er omgitt av fristelser på alle kanter i vårt samfunn!! Det er derfor vi er der vi er, FORDI sjokoladen er plassert rett ved kassen. FORDI det er hylle opp og hylle ned med godsaker alle veier, FORDI vi har nok midler til å kunne spise oss mette 15 ganger hver dag. MEN vi har tatt et valg, og det har vi gjort på grunnlag av at vi er intelligente, oppegående damer som ønsker en ENDRING i livet. Folk røyker hele livet fordi de ikke klarer å slutte. Jeg har sluttet to ganger (sist for et år siden). Nå slanker jeg meg. En ting har jeg erfart: Å SLUTTE Å RØYKE ER NOTHING I FORHOLD TIL Å GÅ NED I VEKT, det er peace of cake i forhold. Å gå seriøst ned i vekt er steinarbeid, det krever sin kvinne. MEN: det er jo ikke umulig, vi har ikke vondt noe sted, vi blir gradvis i bedre form. Søppelmaten gir to sekunds tilfredsstillelse, etterpå føler man seg som søppel. Vi har tatt et lykkelig valg, vi skal leve lenge og godt, være i god form og møte verden med hevet hode! Ikke gi dere, blir det vanskelig: finn på noe å gjøre som får vekk de destruktive tankene. Legg av hundre kroner pr kilo ned som skal brukes til å skjemme bort deg selv. Skei skikkelig ut av og til. Ønsker alle som sliter med motivasjonen av og til (meg selv inkludert), LYKKE LYKKE TIL. Vi er på vei! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7040944-om-vilje-av-st%C3%A5l-og-motivasjonsproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Bra skrevet:-) Skal tenke sånn hver gang motivasjonen og selvtilliten daler! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7040944-om-vilje-av-st%C3%A5l-og-motivasjonsproblemer/#findComment-7044731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå