Gå til innhold

Er det noen her som bruker Reductil i samråd med lege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går ikke i samråd med lege....men våger å svare litt uansett... Jeg får resept om jeg vil...men ville prøve det fæørst så bestillte på nett...fy å meg!! Hehe... Jeg merket effekten etter bare 6 timer.... mistet matlysten og snoplysten umiddelbart...

Det som er er at jeg er på suppedietten nå så bruker ikke reductil akkurat nå....trenger det ikke.....men for meg funket det meget bra de ukene jeg gikk på det...gikk ned 1 kg i uka :o)

Lykke til!!

Hei! Jeg har fådt reductil av legen. Jeg begynte på dem 4.oktober, og har til nå gådt ned fra 86,9 til vekt i dag 82,1kg. Og det er jeg fornøyd med, synes det går kjempefint, har ikke spist noe snop siden jeg startet. Men har skeiet ut med litt pizza og hamburger, biffsnadder i helgene. Noe må man unne seg i ny å ne. Jeg skal foresten også ned like mange kg som deg, ønske vekten er 55 kg.

Lykke til=)

Hvor mange mg bruker du? Jeg merker vel litt forskjell, men ikke sånn bombastisk som jeg har lest om at andre har gjort. Er sulten,men klarer å holde meg. Men , når jeg tenker meg om, er jeg faktisk IKKE snopsugen... vanligvis på denne tiden fredager har vi spist opp 200 gramsen med sjokolade,og er halvveis i pottisposen...

Jeg bruker 10mg, jeg er overhodet ikke sugen på sjokolade. Men potetgull kan jeg få lyst på ganske ofte, savner det salte. Men har nå klart å holde meg unna det. Foresten, spiste en halv pose micro popp forige helg, klarte ikke å dy meg, hehe...

Jeg har også fått resept av lege.

Fikk først 10mg, gikk ned 2,2 kg 1.uka, så 1 kg neste uke, men så stoppa det liksom opp. Gikk på 10 mg i 5 uker, før jeg ba legen om 15 mg.

Har gått på det i 1 1/2 uke nå. Den første uka gikk jeg kun ned 200g, så jeg er litt skuffa over hele opplegget.... Trodde det skulle være mer effektivt....

Men: på den positive siden: snopelysten forsvant allerede første dagen, og det er jo deilig!

Har ingen bivirkninger, men kjenner at jeg svetter litt lettere enn vanlig (pga økt forbrenning?) og at jeg fort blir tørr i munnen hvis jeg ikke er flink nok til å drikke.

Spent på om andre har lignende erfaringer, eller om det bare er meg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...