ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hva gjør dere hvis dere er ute og triller, og babyen hylskriker, det regner og er kaldt og 30 min hjem? Jeg opplevde det i stad- fikk mamma til å hente oss til slutt..
Englefjas Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Ville vel sannsynligvis ha jogget hjem.
mai mammaen til to Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 hehe... ikke lett.. hadde nok ringt alle jeg kunne og prøvd å bli hentet..om det ikke var noen steder jeg kunne gå inn... tatt bussen hjem eller noe..hehe..satt meg i et buss skur..hehe
akt80 & Sara Emilie Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 om ikkje sambo kunne ha hentet oss hadde eg gått veldig fort hjem ja hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Ja, litt "kinkig" situasjon! Hun ble rolig hver gang jeg tok henne opp, men ble for tungt for meg og kaldt og bløtt (hehe) for henne om jeg skulle bært henne hjem!
moo Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Inn i mei tai (bæresele) med babyen, da roer hun seg alltid.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2006 Var på vei hjem!
Tiddelidu Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Da hadde jeg ringt etter hente samtidig som jeg hadde jogga så fort kondisen hadde tillatt. Har opplevd noe lignende, poden var sulten og det var et stykke hjem. Opp til huset er det en nokså bratt bakke på et par hundre meter. DA var jeg varm når jeg kom opp! Hehe "Stakkars, har han kolikk han da?" hørte jeg i fra et par damer jeg trava forbi.
Muffinsmamma Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 hadde funnet nærmeste kafé og ammet..
Kakebakesøte Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Da hadde jeg tatt på meg syv-mil-støvlene. Virkelig tatt gedigne og raske skritt.Tror ikke jeg hadde ringt noen, men jeg hadde vært skikkelig trist og lei tror jeg.
april 06;) + mai 09* Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 uff, nei ikke noe særlig med slike situasjoner. Har skjedd oss og en gang, og da var det å forsøke med smokken og kosing mens jeg gikk så fort jeg kunne. Litt av et syn, desperat kvinne med halvskeiv gange med vogna, mens jeg hadde hodet nedi vognbag'en. Uffa. Senere ble jeg glad i bæreanordninger og slapp det problemet, men blir litt verre med bæringen igjen i dette været...
tiah Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 hehe, meg i et nøtteskall... Vidunderet her vil ikke på tur, riktignok er hun bare 7 uker da! så jeg er nok snart kjent som hun med den hylende ungen!!! Jeg går en liten runde åkke som. Av og til kommer jeg lenger før hun hyler og da er det jo lenger hjem.... Har blitt anbefalt av en helsesøster å venne henne til små korte turer på 5 minutt, så gjenstår jo det å se om det hjelper..... Været er jo guffent om hun hyler eller ei, Av og til må en vel bare overhøre de forferdelige hylene...
mamma 240706 Skrevet 11. november 2006 #14 Skrevet 11. november 2006 Jenta mi er 3.mndr og veldig nyskjerrig. Jeg har alltid med babybjørn bæresele på tur, og må nesten alltid bære 1/2 turen. Har kjøpt pose til å ha utenpå bæresela, og har med gode klær...For meg har det vært avgjørende for å komme meg ut at jeg har en god bæreanordning...har babybjørn active..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Stoppet dratt ut puppen=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå