Gå til innhold

Indre Østfolding.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei..

Terminen vår er 18. februar, 99 dager igjen ifølge termin, men det går nok over tida, gjorde det sist. Det kommer ei lita frøken til, har to jenter fra før, på 14 år og 9 år, så nå kommer deserten vår. Vi bor også i Askim, har du vært på BIM-treff på Snacken da? Det har ikke jeg, er på jobben da. Er yoga-kurset noe du anbefaler, hadde du nytte av det?

Hei..

jøss! jeg hadde også termin 18.feb,noe som jeg enda mener er rett,men ul mente 4.feb,så da må jeg vel stole på det. nå er jeg på nattevakt og sitter å koser meg litt på bimmen.. =)

jeg har vært på Bim-treff og vi har vært 4 stk ,og nå har 2 fått baby. vi har det kjempekoselig og skravler som bare det..

bare kom du også..

vel,jeg gikk på yoga i N-Norge,siden jeg er opprinnelig derfra,men syns vel det til tider ble mye negativ fokusering på det med fødsel. men det kan jo være at det er veldig bra her da. det hørtes ut til tider som om kurslederen mente at når babyen kom så var livet slutt,liksom..

er formen din ellers bra?

heisan

Det ble ikke`no yoga-kurs nå, bare 2 påmeldte. Men det starter et igjen i januar, hvis det blir noe av så får jeg med meg noen ganger der. Formen har vært knall bra, til nå. Har plutselig blitt fryktelig svimmel og fått bekkenplager, men det hører jo med. Jeg holder ut på jobben, men ligger rett ut når jeg kommer hjem. Fødselen skal foregå på SØF (har mest lyst til å føde hjemme, men det er nedstemt x 3). Gruer meg til den "hompetitten teien veien" da. Jeg skal vente hjemme i det lengste, så kanskje ho kommer ut her? Høres koselig ut med Snacken treffa, skal komme hvis det passer med jobben. Er formen din bra da? Skal du føde på SØF?

Annonse

Hei..

bekkenplager du også? huff, det er noe dritt.. jeg har også starten på noe jeg tror er bekkenløsning,så jeg håper at det ikke blir noe verre enn det er nå..

ellers er formen ganske bra,men jeg merker at nattevaktene kan være tøffe pga.at jeg ikke får sovet nok før/etter jobb. og da er jeg en vandrende bombe.. særlig psykisk,så jeg tror ikke at jeg kommere til å jobbe så veldig lenge før jeg ber om sykemelding. dette er siste barnet vi skal ha,og har slitt lenge for å få det så jeg har ingen planer om å slite meg helt ut både psykisk og fysisk før fødselen heller. det har man ikke noe igjen for heller..

jeg skal føde på Riksen og det gleder jeg meg vilt til. har hørt sååå mye positivt om dem også.. har du født før på SØF?

Den viktigste personen i ditt liv, er deg selv. Vi må selv sette ned foten og si at dette klarer/orker vi ikke lenger, i forhold til både hjemme og jobben. Du har helt rett, det er ingen vits i å slite seg ut (det går bare utover deg selv og dine nærmeste). Jeg fødte begge jentene på SØF, og det var helt greit. Jeg har mer enn nok med meg selv under fødselen, jeg tenker ikke så mye på det "rundt".... bare at jeg og bebisen skal komme levende ut av det, he-he.

Hei, hei!

Jeg gikk på yoga kurset som var i Askim nå!

Var kjempe deilig spesielt med avspenninga.....utrolig fin for samle opp ny energi igjen etter mye mas på jobb, eller en slitsom dag hjemme!

Lærte litt med det å få bedre holdning og ulike puste øvelser.

En spennende erfaring å ta med seg videre, så absolutt! =)

Er å anbefale ja ;¤)

Hvor gamle er forresten dere andre fra askim?

Heisan.

Fint med go tilbakemelding om yoga`n. Å få til go avspenning er jo viktig i alle sammenhenger. 14 åringen vår skal også begynne på yoga. Henne fikk vi når vi var 20 år begge to, tidlig, (men vi følte oss "voksne" da). Men det kan ikke sammenlignes med å få barn i dag (føler oss nesten litt "gamle" nå. Men gleder oss sinnsykt til snuppa kommer, hun kommer til å bli overøst av oppmerksomhet og kjærlighet. Hvilket årstall er du født da, har du barn fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...