Gå til innhold

Shopping spørsmål IGJEN (ja jeg er shoppinggal!! )

Anbefalte innlegg

1. Hvilken vippestol har dere tenkt å kjøpe? å Har dere tenkt å kjøpe den før babyen kommer? Hadde tenkt å kjøpe fischer price, men han på babybutikken anbefalte en vanlig god gammeldags så nå er jeg usikker. Tror også at jeg drøyer til babyen har kommet med å kjøpe, trenger den vel ikke første mnd likevel..

2. Noen som har ullfleece pleddet fra nøstebarn? ser bare sååå deilig ut:) Tror jeg skal bestille det + en sparkebukse.

3. Å så det siste; hvilket ullundertøy har dere kjøpt? Har siklet litt etter body og strømpebukse fra troll, det var bare supermykt!!!har sett både på hennes og på exit, men det kan ikke sammenlignes en gang. Noen som vet om nettside som selger troll til baby?

Fortsetter under...

heisann.

tenkte på det du skreiv om ullfleecepledd.....jeg skal ha vanlig ullpledd fordi fleece er veldig lett brannanntennelig.det smelter fort inn i huden. selfølgelig skal man ikke ha ungen i nærheten av flammer, men jeg tenker sånn at det er mye bruk av levende lys i vinterhalvåret. er i hvertfall veldig glad i å bruke det selv, så jeg går for ullpledd.

Kjøp en vippestol som kan bli helt flat i ryggen. Da kan du begynne å bruke den ganske tidlig. Det aller beste er jo å ha en vugge, eller kurv stående i stua hvor du kan ha babyen den første tiden. Ullfleece produktene fra nøstebarn kan absolutt anbefales. Det er litt dyrt, men varmt og mykt. Har kjøpt mange av plaggene til sønnen min.

Annonse

Har ikke kjøpt vippestol enda. Skal (skulle??) egentlig få et brukt et av noen venner men har ikke fått det enda så jeg vet ikke om det blir noe av..... Kommer til å evt. kjøpe det fort hvis vi ikke får det sete alikvel.

Ullundertøy blir det ikke her. Ungen skal jo ligge i lammeskinnspose når vi skal ut alikvel og inne er det jo varmt nok. Nå er vel ull tempratur regulerende, men jeg liker ikke ull selv så............

Når ungen blir stor nok til å leke ute er ull genialt da! :-)

Hei Lotus!

Må bare si at ullfleeceplaggene fra nøstebarn ikke tar fyr!! Derfor bruker guttene mine ullfleece herfra på skolen.. jeg tenker med gru på flammer fra bål etc når de er på tur med skolen. - og med oss...

Kjøpte ullfleece-pleddet fra nøstebarn her om dagen, det er såååå mykt og godt:-) Og er i 100% ull sa de i butikken, så det burde ikke være noen brannfare.

Har hørt at Peanuts fra Cubus + Tom og Trine (eller noe sånt) fra Sparkjøp er fine og ikke alt for dyre ullprodukter. Hvor selges Troll og er det dyrt?

Ullfleeceproduktene til Nøstebarn er ikke brannfarlige!

- og som du sier, baby i desember, ullfleecen er sååå deilig å myk!!

Jeg har kjøpt masse ullundertøy og ullfleece fra N.b de siste årene og babyen i magen har fått masse deilig ullfleece, blant annet votter og lue. Han skal få arve dress av broren sin, den er fortsatt myk og god.. og jeg har kjøpt ammeinnlegg i ullfleece! :-)

jeg har kjøpt New Baby sin vippestol, og Joha-ull.

vet det er en nettside med troll, for jeg har vært inne å titta, men husker ikke hva det var... prøv å google-søk etter det.... Da dukker den nok opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...