Gå til innhold

hei dere som gikk/går på pergotime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

har bare ett spørsmål...hvor ofte hadde/har dere sex under en pp med pergo?????og fungerte det????

vi har sex hver 2. eller 3dje dag under vår pergoprøving,og da eg hadde el....er så spent om det klaffet????har ikm rundt 20......

er spent om vi må inn i vår 22 pp.....

klem fra meg,og god helg:)

Fortsetter under...

Heisann.

Har gått to omganger med pergo, en enkel og en dobbel. Vi hadde sex hver dag før under og etter el....

Pergoen har lurt meg hver gang til å tro at jeg er gravid, mensen komm ikke før flere dager etter at jeg egentlig skulle ha den, alle gravid symptomer fikk jeg....og nå sitter jeg her og lurer igjen. Gått 5 dager over tr, blør avogtil bittelitt....og lurer på hva som skjer....

Dere får ha lykke til håper det klaffer for dere....

God helg...klem:-)

hei emma:)

grunnen til eg spør er for at vi ble anbefalt av gyn å ha sex ca hver 3.dje dag,pga at sædcellene måtte få tid å produsere seg.....????

og en gang under el...som eg har i 2 daga....fikk el dag 16 og 17....mot ellers dag 17 og 18.....

eg bruker metformin og i tillegg...

spennende greier...skal ha dobbel pergo neste pp hvis det ikke klaffer denne pp.....og hvis ikke det klaffer da hellerja,da blir det ivf på oss....

Da jeg gikk på Pergo hadde jeg EL på dag 17 og fikk beskjed av gyn. om å være avholdene på dag 13, 14 og 15 for så ha sex på dag 16, 17 og 18. Prøvde 5 kurer, men det klaffet ikke for oss... Nå er vi i prøverørs-bransjen.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...