To tupper Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Håper du vil ta deg tid til å se litt på meg og min familie.. Jeg er født 18.07.75 Mannen min 06.02.76 Har en nydelig datter på 2 1/2 født 20.05.04 Ser du noen spire hos meg i nærmeste fremtid? Blir det evt gutt? Jente? Hvor mange barn får vi? ( Vi løftet av 9 ringer på kransekaken i bryllupet vårt, men det blir ikke aktuelt med 9 barn......! Håper du tar deg tid til å se på meg. Bare gi beskjed hvis du trenger flere opplysninger. Er forresten i 5 pp. Ble gravid i 4 pp forrige gang.
To tupper Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2006 Dytter litt jeg slik at jeg ikke forsvinner ut av listen. Dytt dytt
cec26 Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Hei:) jeg føler at detbåde ligger en jente og gutt til på deg... og de er tette i alder.. enten så kan det bli tvillinger eller at du får to til ganske tett.. Du føder iløpet av 2007.. Tror det blir mere mot sluten av året... August / september... rundt der et sted.. lykke til da..
To tupper Skrevet 11. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2006 Tusen takk for svar! Både Heksamor og Anonym har spådd at jeg vil bli gravid i desember. Begge sa det ble gutt. Dette vil jo stemme med fødsel i september. I følge ringtesten over håndleddet skal jeg kunne få følgende: Jente gutt jente jente gutt jente. Det stemmer jo med at vi har en jente fra før og har mulighet for å få en gutt og en jente til. Da er det bare å prøve i vei. Tusen takk!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå