Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Bare lurer på hvordan forhold dere har til jordmødrene deres og om dere er på bølgelengde? Har egentlig bare hørt om søte snille jordmødre rundt omkring,men jeg lurer på om jeg er den eneste som ikke er så veldig glad i sin? Føler at vi ikke er på bølgelengde i det hele tatt. Egentlig ganske slitsomt å gå dit.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hm...høres ikke bra ut... Har du mulighet til å bytte, eller er det vanskelig??
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Er litt vanskelig for hun er den eneste i kommunen,og den som vi liksom skal bruke..
Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Da tror jeg faktisk jeg hadde tatt mot til meg og snakket med henne, eller fastlegen.... Noen må du jo prate med om dette, synes nå jeg da..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Uff,synes sånt er så fryktelig vanskelig å ta opp med henne hvertfall. Hun er rimelig streng og bestemt for å si det sånn.. Fastlegen min er veldig grei,men hun har alltid så dårlig tid så henne får jeg ikke snakket slik med.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Skjønner at det er vanskelig...men noen må det da gå an å snakke med, eller?? Hva med pappaen til barnet, kanskje han synes det er enklere å ta dette opp med henne???
minika*Overtid* Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 jeg er vedlig fornøyd meg hun jeg har nå,men har bytta:P Likte absolut ikke hun jeg hadde først!!!
Piivo Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Jeg har bare vært hos jordmor en gang, og det fikk jeg lite ut av. Hun virket veldig fjern og til de tingene jeg ville ta opp trakk hun stort sett bare på skulderen. Det som var bra var at jeg fikk høre hjertelyden og det veiet opp for resten. Men jeg tenker nå at jeg kommer til å gå dit minst mulig. Drar heller til legen for kontroller, ettersom man kan velge. Når du ikke er på bølgelengde handler det vel om kjemi, og det er kanskje ikke så lett å ta opp med et menneske, sku jeg tro. Kan du gå til legen i steden?
Gjest Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Jeg har ikke møtt jordmoren min enda, jeg. Jeg hadde ikke tenkt på at jeg kanskje skulle dit før helsesøstera til junior spurte om jeg hadde vært der. Har time om en uke, og har bare hørt positive ting om henne. Men det blir spennende å se. Håper hun er grei...
Lapez Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 KJEMPEGODT forhold=) kjempe kjempe forhold=)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Har bare hatt et møte med jordmor enda, men har hørt at hun er VELDIG opphengt i kosthold og vekt, noe som kan være slitsomt i lengden dersom en legger på seg mere enn de gjennomsnittlige (eller utregnet normale?) 12,5kg... Dessuten bruker hun ikke Doppler i det hele tatt, noe som er litt kjedelig, siden det betyr at jeg ikke får høre hjerteslagene til babyen annet enn på ultralyden... Menmen, en for spør legen, som forøvrig er veldig grei, om vi kan lytte litt når vi er der.. Håper jordmoren er bedre enn sitt rykte, og at vi får god kjemi etter hvert!!! :) (jeg kan heller ikke bytte siden hun er den eneste i kommunen...)
Gjest Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 jeg har faktisk bare vert til jordmor 1 gang...går annen hver gang til lege og jordmor...så for meg er egentli jordmor bare en annen fagperson.. har ikke noe forhold til henne egentlig...unntatt som pasient da...eller hva man kaller seg..heehe..
Gjest Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 Min er veldig koselig, med tonnevis av erfaring Jeg var derimot veldig misfornøyd med fastlegevikaren min, så nå har jeg bytta fastlege, og er veldig fornøyd med han også. Er du sikker på at det bare er en jordmor i kommunen din? Hvis det er flere, så kan du jo bytte. Er bare å finne ut hvilke dager evt den andre jordmora er der, også ringe og forklare saken for henne.
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Hmm nei da er nokk ikke jeg en av dem! Var for første gang for noen uker siden, var egentlig ganske missfornøyd jeg... føler å litt ubehag ved det å skulle bytte lixm.. Skal gå en gang til føles det ikke bra da, så må man jo nesten bytte! Det er tross alt vårt beste, skal jo kunne prate med jordmora vår om alt vi lurer på, hun var veldig fjern/rar ,fikk svar på ganske lite egentlig:-/ Lykke til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå