Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg.. Egentlig for mange år siden..hihi

Hva synes dere om disse:

Jente: Teminda eller Elsa (blir nok helst den første fordi sambo har vent seg til det)

Gutt: Ottar (etter oldefaren til sambo)

Nå er jo guttenavnet litt uaktuelt siden vi vet at det blir jente da...

Hvilke navn har dere funnet?? Synes det er så morsomt å se:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente : Malin Linnea

Gutt: Christian

Skrevet

Vi (les jeg) har bestemt oss for å kalle lillejenta i magen for Vilje Kamilla. Av mange grunner egentlig.. =)

Skrevet

Nei, vi har ikke bestemt oss for navn. Men jeg har bestemt meg for at jeg vil prøve å få navnevalget gjort før babyen kommer.. Ikke sånn helt bestemt at det og det SKAL han hete, men å ha et favorittnavn klart. Sist gang kom fødsel litt bardust på 3 uker før tiden og navnet var ikke klart. Så tullemor fikk navn noen få dager etter hun var født.. Da klarte vi å bli enige..

Skrevet

Den lille jenta vår skal hete Celine.

Skrevet

Eg synest det er vanskeleg å setje navn på guten min før eg ser kva personleghet han har, korleis han se ut mm. Kanskje vi er rare, men har lyst til at personlegheten skal gjenspegel seg litt i namnet.

Skrevet

dette er ikke navn vi er blitt enige om, men som jeg kun har nevnt til samboer og siden vi har fått vite det er jente så synes jeg frida eller nathalie er veldig fint... vi får se, kankje det bliir noe helt annet, men det er to fine navn syns jeg.

Skrevet

Vi har en Emilie fra før, så jeg har da foreslått bla. Thea, og mannen min liker Nora veldig godt... Så vi får se ;)

Skrevet

Tipper det blir Noah eller Filip om det blir gutt.

Er det jente blir det vanskeligere..

Noen ideer?

Skrevet

Gutten vår skal hete Dominik.. :)

Skrevet

Vi har funnet navn på vårt lille nurket i magen,men vi har valgt å holde navnene hemmelig siden det er så mange rundt oss som skal ha smått også:-)

Har fått litt kommentarer fra venner siden vi ikke vil avsløre noe,men vi har lyst å se vårt lille nurket før vi bestemer oss helt:-)

Skrevet

jente: Isabel

Gutt: Elias ell Stefan

Skrevet

jente:kirsten ingerid

gutt : leif ingvar

å vi vet det blir gutt=)

Skrevet

Navnene er klare ja.Blir enten Aurora eller Isak.

Skrevet

Vesla i min mage skal hete Isabel:)

Det ble bestemt lenge før jeg ble gravid;)

Skrevet

Mini skal hete Vetle. Evt Ronja hvis tissefanten på mystisk vis forsvinner innen han kommer ut

Skrevet

Vår jente skal hete Ylianna Isabelle.

Jeg drømte om at jeg fikk ei jente og at ho het Ylianna så det kan virkelig ikke bli noe annet. Det er en liten Ylianna der inne og det blir rart å kalle henne noe annet.

Har oppfattet at det ikke er så mange som har det navnet og jeg vil ha et navn som ikke alle har.

Litt rar jeg se, tihi

Skrevet

Er ikke helt sikre ennå. Men står mellom, Dominic, Gabriel, Mikael, og Arin.

Har en sønn fra før som heter Lucas, det må matche litt:)

Skrevet

Iver eller Guro! :)

Prøver for al del å unngå topp 10 listen......

Skrevet

Vår lille gutt skal antageligvis hete Odin.

Som ei sa litt lengre opp her "hvis tissemannen plutselig skulle forsvinne før fødselen" blir jenta kansje hetende Marie eller Ingrid .

Men det kommer nok en gutt ja=)

Skrevet

Her blir det Stine eller Rudi, hvis vi ikke ombestemmer oss underveis.

Vi har Marlene fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...