Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 foer stingene er borte??? Naa er det straks 3 uker siden fodselen og jeg vil ha sex!! Foler meg helt fin nedentil, er bare traaden som ikke er blitt borte enda. Sydde noen sting paa innsiden og et paa utsiden fordi jeg ble klipt. Noen som vet om jeg kan ha sex naa allikevel?? Innbiller meg at det ikke er noe behagelig for mannen i saafall med tanke paa traaden som kan stikke? Og kan vel ogsaa lage hull i kondomen? Haaper noen kan hjelpe fortvilte lille meg... er anonym i dag
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Skulle tro at du kunne prøve deg forsiktig frem. Man kan være litt tørr etter fødsel, så det kan bli nødvendig med glidekrem. Tror ikke tråden er stiv, så den vil neppe stikke hull i kondomet. Men det er viktig å bruke kondom før renselsen er over... Kos deg! )
mamo82 *2 jenter* Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg tok stingene selv etter ca 3 uker.. Riftene var tydelig grodd, snakket med føden. De kunne godt ta dem for meg, men jeg orket ikke reise ned. Begynte også å bli klar for sex, men stingene løste seg jo aldri opp slik de var ment til. Uansett... bruk glidemiddel, det gjorde alt mye bedre for min del i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå