Gå til innhold

Oktober: Kan jeg ha sex


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

foer stingene er borte??? Naa er det straks 3 uker siden fodselen og jeg vil ha sex!! Foler meg helt fin nedentil, er bare traaden som ikke er blitt borte enda. Sydde noen sting paa innsiden og et paa utsiden fordi jeg ble klipt. Noen som vet om jeg kan ha sex naa allikevel?? Innbiller meg at det ikke er noe behagelig for mannen i saafall med tanke paa traaden som kan stikke? Og kan vel ogsaa lage hull i kondomen?

 

Haaper noen kan hjelpe fortvilte lille meg... er anonym i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, hadde tenkt å spørre om det samme jeg da...

Men mine sting er borte... 4 uker siden fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler 6 uker pga infeksjonsfaren, men bruker dere kondom burde det ikke være noe å bekymre seg over:) Litt misunnelig nå. Kan ikke forestille meg at jeg kommer til å ville ha sex det første halvåret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au... høres vondt ut. sist jeg fødte hadde vi sex etter 6uker cirka, var vondt frem til 5-6måneder etter fødselen :( denne gangen håper jeg det går kjappere ja. Jeg revnet mer første gang enn nå men har ikke så store forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker siden jeg fødte nå og måtte prøve kjæresten igjen i helga :) Det gikk så utrolig mye bedre enn jeg hadde trodd, var ikke vondt, kun litt ømt. Ble klipt og sydd og har enda sting som ikke har gått bort (det har grodd)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...