Gå til innhold

bare lurer;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når står dere opp og når blir babyen deres trøtt om kvelden?

Min er 3,5 mnd nå, og vi står opp i halv elleve tida,men har blir ikke trett før i elleve tia om kvelden... Vi sover så lenge fordi han våkner i 6 tia,og da mater jeg han og da sover han til vi står opp:) deilig å sove så lenge da,men vil også ha litt kveld alene med sambo:) kanskje lurt å begynne å stå opp litt tidligere eller?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukasen min legger seg mellom 18.30 og 19. Da sover han til 06, spiser og sover til 08. Vi står opp kl 08.30. Han ligger å skravler i senga. Kjempe koselig å ligge å høre på :)

Skrevet

Snuppings legger seg sånn 19-20, da er hun kjempetrøtt. Vi står opp og skifter bleie i 7-8-tiden og så legger vi oss og koser og prater og tuller til klokka blir halv ti. Egentlig fordi jeg håper hun har lyst til å sove litt til, men det vil hun som oftest ikke.

Skrevet

Jentungen vår er 3 mnd. Hun begynner å bli trøtt og sutrete i 7-8 tida, sover fra 8-11, og får pupp da. Blir etpar natt-pupper, så mat i 6-7 tida før vi sover til 9-10. Sånn omentrent... Alle dager er jo ikke like, det kan variere mye.

Skrevet

Vi står opp runddt halv åtte, da legger hun seg påkvelden mellom sjo og åtte. Hun er 3,5 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...