Gå til innhold

Dere som har mye vann i kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På under 2 døgn har jeg fått innmari mye vann i kroppen, leggene, hendene, ansiktet. Ser nesten ut som det er vann i armene også. Gått opp 4 kg på den tiden. Noen flere som har det slik? Og hvor er vannet hos dere?

Er ikke redd for svangerskapsforgiftning, føler meg i fin form, men lurer på hvorfor jeg plutselig ser ut som en ballong....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at det er 3 uker til termin.

HI.

Skrevet

det er veldig normalt...enkelte bare eser opp de siste ukene..jeg ser ut som en ballong både i ansikt,bein og armer... men er du urolig kan du jo ta med en urinprøve til lege for å sjekke for proteiner.. og unngå å spise krydret og saltet mat..drikke masse vann.... ikke så mye annet å gjøre egentlig:)

Skrevet

Jeg har to dager til termin og VELDIG masse vann i kroppen.Fikk det for ca en mnd siden. I mitt forrige svangerskap fikk jeg det over natta da jeg hadde spist et skikkelig salt middagsmåltid. Gikk opp 6 kilo på under en uke. Denne gangen har det kommet gradvis og jeg har prøvd å unngå skikkelig salt mat.

Har mest hevelse i beina, ser rett og slett j..... ut. Men når jeg ser bilder av meg ser jeg har jeg også har godt med hevelse i ansiktet.

Heldigvis går det bort etter fødsel.

Skrevet

Takker for svar begge 2. Nå viser det seg at jeg har utslag på proteiner og blod. Fikk tak i en urin stix. Men så har jeg også hørt at om en har utslag på blod kan en få utslag på proteiner også.. Men skal ta en tlf til føden og høre.

Rart med det vannet altså! Vi kommer jo til å føle oss som sylfider når det er borte! :)

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Det er kjipt med mye vann.. jeg var hos jordmor idag og ikke overraskende har jeg nå 3 + i ødem (med stoooort plusstegn bak)

mer vann er det ikke plass til.

jeg har 15 dager til termin og føler meg som Keiko..

vi får trøste oss med at dette går forholdsvis fort vekk igjen etter vi har født :)

Heller 24 kg opp når 15 av de er vann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...