Gå til innhold

ang. stripping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt strippet idag... noen m erfaringer om når ting startet etter strippingen? kan jeg vente meg noe idag? eller til og med om en uke?

orker ikke vente lenger... hjelp! er bare en dag over da... men er drittlei, og lillegutt er 4300 til nå... få ham ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du fått vektå ans ijøna UL? D kan du isje stola heilt på, ei venninna fekk vektå 3200, å så fødde hu to uger ittepå å då va an bare 3000.. Så isje ta d så hytt, mn fatte at du e annige:) E d eg åg, å eg har 15 dagar ijn..hehe:p

Skrevet

har hatt sikkert 20-25 UL pga hjertefeil hos lillegutt... har ligget alt fra 5% til nå idag 27% over gj.snittet... d ble 4300.. håper inderlig ikke d stemmer altså.. iså fall håper jeg han er lang, da gjør d jo ikke så mye.. :) men han var ganske god å rund idag altså... så er redd d stemmer jeg... skikkelige bollekinn.. hehe

Skrevet

Hehe,mamma har født tri ongar..to av di va 4200, mns eg va 3500..å hu seie at d e kje mar vondt å få di store, så eg satse på at d stemme. E sikker på at eg får ein kjempebaby, maen va 4500 å 54cm då han blei fødde, å magen e gedigen:p Menne, me sga nåkk klara d uanz!=)

Lykke t vrtfall, (et lide tips; litt kosing ikvell kan jo få gang på sagene:p)

Skrevet

får nok ha ei hyrdestund idag igjen... funka tydeligvis ikkje i forgårs, hehe... ja, eg vett d e liga vondt....d e jo same riene å sånn, men d e lixom om an e liden å tung så e an jo større i omkrets og d e revning/klipping eg tenke på... vondt e d jo uanz lixom :) syns strippingå va vonde og eg.... hehe

Skrevet

Hehe,koste åss lit igårkvell me..å har idag hatt någe greier, vett isje heilt ka d e, si eg isje har gått gravide før, men har hatt vondt i mage/rygg heile dagen, me pausar då sellfølgeli;) Så eg tenkte bare å tvinga an t å kosa litt me mg ikvell åg, så får me c åm d kan få fart på sagene:p hehe, eg har jo isje gronn t å venta, mn e løye me d...får jo litt forhåpningar si eg har hatt d sånn idag...sjitt,dr kåmm ein t sånn ting:p

Off ja, eg tippe eg kåmme t å revna fra hål t hål eg...99% sikker på d, e bare min flax d;)

Har kje hatt sånn stripping ennå eg..e jo litt tiligt ennå:)

Mn sga t jormorå ijn på tirsdag, hb hu kan roda litt då, sjøl åm alle seie d isje e behageligt! Off, e litt skummelt åg då d nærme sg slutten syns eg..hehe:)

Skrevet

eg var 1 uke på overtid da eg ble strippet.. hadde allerede 2-3 cm åpning og ble strippet til 4 cm. kjente ingen tegn på at noe nermet seg før eg ble strippet. men riene startet nesten med en gang eg gikk hjem fra jordmor den dagen... morningen etter så fødte eg en gutt på 4210 gr:) så strippinga var veldi effektiv på meg.

Skrevet

blei du strippa 2 cm? ska sei... d e jo bare 10sek hu holde på inni der å tøye, så e d jo ferdigt... hmm..har litt murringer nå... men me min flax så roe alt seg snart.... bler gal... forresten, livmortappen min låg bag så hu dro den fram...ikkje at eg fatta d då... får hb d gjorde underverker :)

Skrevet

ble strippet i dag jeg også...uff, syns d gjorde vondt, men hun holdt ikke på så lenge da.

håper det skjer noe snart da :) men min flaks sier at jeg må nok vente litt til selv om jeg er allerede 4 dager over termin:D

Skrevet

Ble strippet dagen før termin, slimproppen min gikk to dager etterpå. Det var det, her sitter jeg 8 (snart 9) dager på overtid... :-(

Legen var veldig positiv til at jeg kom til å føde snart, jeg var visst veldig moden og klar til førstegangs å være sa hun. Hunb sa jeg var Bishop 6, som skal være en slags "skala" på hvor moden/klar man er....

Synes ikke strippingen var vodn, litt ubehagelig bare. Tror ikke man skal klage på det, å føde er nok hakket værre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...