Gå til innhold

Ny her på BIM

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Etter å ha vært inne å lest på disse sidene, har jeg endelig fått eget passord!!

Har vært helt kjempe å lest om alle dere, og deres erfaringer!

Jeg og min mann har prøvd å få barn i snart 1,5 år. Har vært i Haugesund, og skal starte med sprayen i uke 46. Noen andre som skal det?? Gleder meg til å komme i gang, og håper at vi snart kan bli foreldre!

Har vært gravid en gang, men det endte i en MA i uke 8! Fikk blæremola, og måtte vente et halvt år før vi kunne prøve å bli gravid igjen! Har tygget pergo i tre mnd nå, å nå er vi altså kommet til steget med prøverør!

Har vært å hentet all medisin i dag. Hvordan oppbevarer dere disse? I kjøleskap eller romtemp?

stoor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039245-ny-her-p%C3%A5-bim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen inn hit.

Jeg skriver ikke inn så veldig ofte men leser en del.. Har ringt inn mens i dag til Haugesund.., men datasystemet virket ikke så måtte ringe igjen på mandag... fikk ivertfall beskjed om at uttak blir etter nyttår... Lykke til videre å håper spira sitter på 1 forsøk : )

Klem

Hei Giggel,

velkommen hit! :-) Jeg leste (tidligere i dag) at du og holdt til i Haugesund og skulle ha innsetting i uke 51, men jeg husker ikke hvor:-)

Vi holder også til i Hgsd. Jeg begynner på spray den 20. november. Hva med deg? Vi er forøvrig uforklarlig barnløse. Har dere fått noen diagnose? Spennende greier dette her. Og skummelt!! Første gang dette her. Samme med dere?

klem.

Annonse

Hei MaliMali:)

Kjekt å hørra fra deg!!

Jeg starter med sprayen 18.nov. innsett 20 des, viss alt går etter planen! er så redd at jeg ikke får mensen til rett tid. Det hadde jo bare vært typisk!! MEN ...vi krysser fingrene!! Jeg har pco, og min mann har glimrende svømmere. Legen tror det er et eggløsningsproblem, så vi er veldig optimistiske:) Har vært gravid en gang, men det endte med en MA i uke 8. Måtte da vente et halvt år, for jeg fikk blæremola, før vi kunne prøve å bli gravid igjen! Så til sammen har vi prøvd i snart to år. Dere da?

Det er første gang for oss og, så vi håper på det beste!!

Leser jo her inne at mange sliter, så vi kan kanskje ikke forvente at det skal gå første gangen, men det er lov å håpe:)

Er dere fra Rogaland? Vi bor på Jæren!

håper vi snakkes ofte her inne!!Har nettopp begynt å skrive på disse sidene, men er allerede blitt rimelig hekta!!!

Skal merke meg nicket ditt:)

Knib

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...