Gå til innhold

jeg skjelver!!!!!!! Klarer ikke tro dette!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, du !

Så fantastisk moro ! Beskriver jo meg selv, det der, for akkurat ei uke siden ! Syke greier...! Har fortsatt litt problem med å faktis TRO det, men nå er puppene veldig ømme og magen murrer som bare det, så det begynner å bli litt letter å tro på ! ((:

Vi har prøvd i to år, etter å mista vår første i uke 8.

Tror nok ikke jeg helt vil klare å slappe av og nyte det hele, før jeg har tangert samme uke.

Lykke til til deg !! (((:

Annonse

Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!vGratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!Gratulerer!

JIPPI!

:) Har jo pratet med deg leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge på telefonen og jeg er så glad på dine vegne! Veldig rørt, og tårene trillet - gledestårer for deg, for dette var moro! Unner deg virkelig dette, og det vet du!

Gleder meg til å følge deg og spirevipp gjennom svangerskapet!

GLAD I DEG VENNEN!

Klem fra Ine

Annonse

Tusen takk vennen!! :)))) ble KJEMPE glad når du tok telefonen... :))))

Du må kanskje kurses litt;) *le* en liten sånn eksamen til slutt kanskje;) neeeejda... Du skal så sitte barnevakt, slik at jeg kan kose meg på byen:P

Mange klemmer tilbake!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...