Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel da er det klart... nok en venninne har blitt gravid. Jeg unner henne det skikkelig for de har prøvd en stund..Men...

Når i h#¤%&& skal det bli vår tur????

I følge min mann rykker vi stadig fram i køen..

Men er det noen som venligst kan fortelle meg hvor lang denne køen er og hvilket nr vi faktisk har?

Er nå i gang med medisiner til første AIH forsøk og var fram til i går positivt innstilt og syntes det var spennende.. Nå føler jeg meg bare vanvittig motløs!!!!

Det er nesten blitt sånn at jeg ikke orker å ta telefonen. Orker ikke flere som skal fortelle sine gode nyheter.

Bare et stort hjertesukk fra meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039141-nok-en-venninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Susse ! Jeg husker jeg chattet med deg en gang for lenge siden her på Bim og jeg har sett nicket ditt ved flere anledninger etterpå og jeg har lurt på hvordan det går med deg. Skjønner at dere nå er i startgropen med prøverrør. Vi er like bak (var ferdig utredet på tirsdag og er uforklarlig barnløse...). Jeg kjenner meg så godt igjen i alt det du beskriver, vi også synes det har vært så vanskelig med alle venners "gladmeldninger". I løpet av de to årene vi har prøvd har vi sikkert fått 25 slike glad-beskjeder og jeg må innrømme jeg har til tider blitt KVALM av det og har grått mye. Har i perioder også vært "redd" for å lese sms og ta telefonen for jeg har ikke ant hvordan jeg ville reagere på en venninnes gladmelding. Heldigvis går det litt opp og ned... Men jeg syntes det var vondt og vanskelig når en venninne nå fikk nr 3... Jeg vet ikke om du klarer å tenke at nå er dere endelig skikkelig i gang og får hjelp ?? (fant de noen årsak hos dere til at dere ikke får det til ?). Prøv å fokusere på det dere nå skal igjennom og prøv å ha det godt sammen dere to. Jeg vet det er enklere sagt enn gjort for det føles som om det eneste som betyr noe er det å bli gravid og få dette etterlengtede barnet, men prøv å leve NÅ. Disse dagene som nå ruller og går får du aldri igjen. Jeg vet ikke om du har prøvd meditasjon ? Det kan hjelpe til å roe ned et "opphengt" hode. Jeg opplever ofte at et stresset hode har det mye værre med tanken omkring det å ikke få barn enn et rolig hode... Nåja, Dette ble kanskje et rotete innlegg, men jeg ville egentlig bare trøste deg litt... Kjenner dere noen i samme situasjon ? Vi gjorde ikke det inntil forrige uke, jeg trodde det "bare" var oss. Plutselig var det to andre par vi kjenner godt som heller ikke får det til Det hele var nesten litt surrealistisk for de bodde nærmere enn vi trodde...... KLem og lykke til Susse !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039141-nok-en-venninne/#findComment-7039473
Del på andre sider

Hei på deg og tusen takk for svaret ditt.

Vi er også uforklarlige barnløse. Jeg kjenner dessverre ingen andre som står i eller har vært i vår situasjon. Så til tider er det ganske så ensomt når det myldrer av barn og venninner med mager rundt oss. Det blir liksom som om den ene graviditeten tar den andre. Får liksom aldri en pause.... Alltid en graviditet du skal forholde deg til og som du skal prøve å følge opp. Frykten for at det aldri skal bli oss blir liksom forsterket hver gang noen andre blir gravide...

Men men... Vi prøver å konsentrere oss om oss selv selvom det er fryktelig vanskelig. Vi går liksom hele tiden å lurer på hvem den neste er....

I dag har jeg tatt det ut over en bolledeig :) Så kveldsmaten blir skillingsboller takket være noen andres graviditet :P

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039141-nok-en-venninne/#findComment-7041999
Del på andre sider

Hei Susse!

Har det helt likt som deg! Fikk vite om en graviditet i dag (ingen bombe, men allikevel) av en veninne. Er superhormonell og sliten og skal teste om 9 dager på riksen. Skal fortelle deg i detalj hva som skjer på aih snart, men er litt (veldig) utafor nå pga alle tanker og hormoner og bivirkinger, så jeg må gi meg for nå. Men jeg ville bare gi deg en god klem!

Så her har du en god klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039141-nok-en-venninne/#findComment-7048482
Del på andre sider

Hei vennen!

Kjekt å se deg her igjen. Forstår vanvittig godt at du ikke har det lett nå. Men jeg kan jo håpe for deg :)

Jeg skal begynne med sprøytene på mandag og skal inn til første ul på onsdag....men jeg har liksom mistet håpet helt....

Fortvilelsen kommer over meg i store bølger selvom jeg prøver å være positiv...

Håper dagene fram til testen på riksen går fort for deg.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7039141-nok-en-venninne/#findComment-7053013
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...