Gå til innhold

Oktober: Hvordan går det med dere og de små?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Har overgangen fra den tidligere hverdag til den nåværende gått greit?

Jeg har hatt mine tunge stunder, med usikkerhet, redsel for å gjøre ting feil osv, men merker at det går lettere nå.I morgen blir Aleksander 4 uker, tiden bare flyr.

Han har hatt litt trøbbel med magen, så vi har hatt noen ettermiddager med intens skriking, men etter et par behandlinger hos Akupunktør + at jeg sluttet å drikke kumelk har det blitt mye bedre.

Han sover godt om natten,våkner 1-2 ganger og skal ha mat, sover til 9-10, kan ikke klage da:)

Alt i alt storkoser jeg meg med min skjønne lille gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oliver er 3 uker i morgen og det gaar litt opp og ned. Har hatt en del vanskelig dager hvor jeg savner tiden foer jeg hadde saa mye ansvar! og sliter med lite sovn, men merker ogsaa at det gaar litt lettere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya er 3 uker i dag. Siden jeg er førstegangs er jo hverdagen blitt ganske anderledes. Rart å ikke kunne planlegge som før. Alt må skje på Mayas premisser. Men vi koser oss hele tiden (med unntak fra når hun skriker =P) Hun Våkner ca hver 2 eller 3 time og skal ha mat om natten. Hvis jeg er heldig sovner hun igjen rett etterpå, men hvis jeg f.eks. må skifte bleie blir hun så våken og vil ikke sove igjen før etter et par timer.. Men jeg kan jo sove på dagen sammen med henne også.. Mange spør om jeg kjeder meg på dagen, men jeg syns dagene flyr jeg!! 3 uker gammel allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint! I og med at jeg har en sønn på 19mnd fra før av, får jeg ikke den "kontakten" med lillejenta som jeg skulle ønske! Må bruke tida på dagene til den eldste for å prøve å forebygge sjalusi...

Kveldene etter at han har lagt seg, blir brukt på kos med henne!

Har konstant dårlig samvittighet for det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym er nå fire uker, og sliter innimellom med at han ikke får opp luften. Da er han veldig urolig, spesielt på kveldene... Men, vi koser oss! Selv om vi har en toåring fra før, er overgangen fra ett til to barn enormt stor!! Heldigvis går eldstemann i barnehage, slik at han har sin "arena" for seg selv samtidig som jeg kan bruke nødvendig tid på minstemann! Så koser vi oss sammen på ettermiddagene før leggetid! Men det er mye en skal passe seg for å spise eller drikke da, for at ikke babyen skal få mageknip! Savner å kunne spise litt sjokolade eller drikke farris... Men nå synes jeg at jeg har verdens to nyydeligste gutter, som jeg bare nyter tilværelsen sammen med!

Jeg har bilder på min personlige side, dersom noen vil se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus er 3 uker i dag og ting går greit... er vanvittig slitsomt å være alene med alt, er ikke noe særlig avlastning å få da. Heldigvis er gutten min ganske rolig og sover en del, en kun på kvelden og natta han er litt utrolig og ikke greier å roe seg helt. Skal prøve sukkervann for å se om det hjelper for det er luft som plager han stakkars, sluker i seg maten lille matvraket mitt :) Elsker å være mamma og storkoser meg med han, livet kunne ikke være stort bedre enn det er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...