Gå til innhold

Syyyyyyyyyyyyyyyyyk :(

Anbefalte innlegg

Å nei og nei og nei.

Jeg er blitt syk...

Feber og vond hals og vondt i nakken og resten av kroppen... I tillegg til trett og kvalm fra før :/

Ikke moro hjemme alene med to gutter nå nei, heldigvis er de snille og leker på rommet.

Lider i stillhet på soffan.

*stakkars stakkars meg*

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7038968-syyyyyyyyyyyyyyyyyk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være noe med været her i Lofoten moniccen.... :((

Stakkars deg!!! Du får ta det rolig på sofaen da...

Det er begynt å bedre seg hos meg, men snørret renner, og jeg nyser og nyser og nyser...

Holdt på å svime av på jobben i dag, det var skikkelig ubehagelig..

Ble helt hvit i ansiktet og ble svimmel...Satte meg raskt ned i en stol, og la meg på en sofa etterhvert...huff huff...det var nære på...

Driver vel igrunn rovdrift på en syk kropp, men har ikke tid til å være syk så.........................

God bedring!!

staaaaakaaar:) Ikke noe deilig å være sylta nei!

Har selv vært sylta annenhver uke i 2 mnd nå og er temmelig lei. Så fort jeg har blitt bra igjen så kommer en ny runde med forkjølselse og vond hals....

Trodde liksom ikke man ble så mye syk når man er gravid jeg.... Kanksje det er mens man ammer det....?

Jeg hater å være syk altså!

Jobber i skolen, så er vanligvis temmelig immun mot d aller meste, men ikke denne gangen :/

Sitter og forsøker å mobilisere nok energi til å kjøre å hente pizza som jeg har lovt ungene. PUH!

Hvor er mannen når man trenger han??? Jo, i Mexico. Pappa er borte, stefaren min er borte, så ingen kan liksom trå til heller.

Gleder meg til lillesøs får lappen :)

Hvor mange Paracet kan man ta før d blir risikabelt for den lille tro?

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...