Gå til innhold

Må man ha prøvepause ? (etter røntgen av egglederne ? )

Anbefalte innlegg

Tok røntgen av egglederne på tirsdag. Det blør litt enda og spørsmålet mitt er; 1) noen som vet hvor lenge det kan blø og 2) når kan man hoppe i køya og prøve igjen (infekssjonsfaren er visst tilstede og jeg vil helst slippe å ha tette eggledere på grunn av at jeg er sjekket for tette eggledere - haha)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var inne til lap- så det er jo litt forskjell da! Men jeg fikk fjernet en del cyster å slikt. Fikk beskjed av gynekologen om å ikke ha sex på 1 uke. Så jeg tror ikke du trenger å vente noe lengre enn det du heller. Men det er jo greit å vente til blødningene er over da:))) Er vel litt generelt fra person til person hvor lenge man kan ha de blødningen.

Masse lykke til videre i prøvinga...

Jeg skal til lap på fredag,og har fått beskjed om avholdenhet i to uker etterpå og å unngå ob ,dette pga infeksjonsfaren....

Så dette ble nok en pausemåned for oss i alle fall..

Lykke til med prøvinga!

Takk for svar. Jeg fikk beskjed om å ikke bade på en uke, hverken i badekar eller svømmehall, men i forfjamselsen glemte jeg å spørre om sex... Men av det dere svarer og det ryker denne prøvemåneden.... EL i dag el i morgen. Men kanskje like greit..Kan være deilig å slippe en måned hahaha

Lykke til med prøvingen dere også !!

Man må unngå sex i ei uke etterpå, ja. Vet det er kjipt:-) Jeg fikk el 5 dager etter, og var dritsur for at en hel pp gikk i vasken:-)

men som du sier, det kan kanskje vært godt det og:-)

lykke til med prøvingen du og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...