Gå til innhold

privat klinikk i tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om det er det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

nærmeste klinikk er i trondhjem....

ingen nord for det...

har du prøvd på UNN????

Skrevet

siden jeg bor i alta,får jeg ikke komme til utredning på UNN,selv om jeg gjerne skulle vært der i stede for hammerfest,synes det bare er gale professorer der.

Skrevet

hehe...ja,eg går til gyn i k.knes...liker de der....

er dåkker kommet langt?

Skrevet

nei,har tatt blodprøver hos legen bare,på dag 20,å fikk bare beskjed hos han at med så lite hormoner treng vi ikke tenke på prev,for å si det sånn,så nå venter jeg bare på time i hammerfest

Skrevet

fikk forresten brev fra hammerfest i dag,om at jeg får time innen mai 2007

Skrevet

så lenge til???du vet vel at du kan velge sykehus selv?????da fastlegen min bestillte time til gyn for utredning,så tok det 3 uker fra ho sendte brevet til eg fikk time der....men hvis du velger fritt sykehus da blir egenandelen høyere...

klem:)

Skrevet

spurte legen om det,men fikk bare beskjed at hvis han sendte henvisningen til tromsø,fikk han den bare i retur,jeg ville så absolutt dit,har ikke noe tro på hammerfest,har vært der før,å det er de som har gyn her i alta 1 gang i uka(eller mnd,husker ikke)var der da jeg tok UL da jeg var gravid,å va såvisst ikke fornøyk,ekkel å arrogant var den legen der,det er han som er sjefs gyn i h-fest å sjansen får å møte på han er stor.

venninden min hadde han etter at hun hadde en SA,da hun spurte hvilket kjønn det var,lo han bare å sa at det trengte vell ikke hun å vite nå.

Skrevet

ååååååååååå fy og fy.........eg hadde klappa hen over kjeften da....fy fa...kan de være så jævlige????helt utrolig.....

eg e bare glad eg har en super gyn i kirkenes....han heter jukka...hihi....man blir sååååååå rolig når man kommer inn til han...han er skikkelig behagelig type....

men du får ha masse lykke til:)

stor klem fra meg:)

Skrevet

ja takk det samme:o)

får vell bare mase litt på legen min hihi.prøver å mase til meg pergo,men må jo til gyn får og få det

Skrevet

ja,du må bare stå på ,vennen og masse lykke til videre:)

må få høre fra deg kordan det går underveis...eg har ikm på mandag...så eg e såååååååååååååå spent....

klem fra meg:)

Skrevet

heihei:o)

jeg har IKM i dag!!!!men synes jeg kjenner antydning til at tanta er underveis,luft i magen,ømme pupper,men sjokolade suget forsvant etter en boks med bestefars favoritter hehe.

har du prøvd lenge?husker ikke om jeg har spurt om det tidligere,vi er i 19 mnd nå,har ikke tall på pp.

lykke til på mandag:o)

klem ifra alta

Skrevet

hei:)

vi har prøvd i 22pp...altså 22 mnd....så eg håååååååååååååper at vi slipper å gå inn i vår 23.pp...

håper det fungerer for dåkker snart:)

har tr kommet????????????

stooooooooooooooor klem:)

Skrevet

nei,er ennå ikke kommen,men kjenner meg litt uggen så hun er nåkk på tur.

lykke til:o)

Skrevet

ååå jeg er så spent!!

klem

Skrevet

ååå har ennå ikke fått tr,skal teste sener i dag.

krysser fingra for oss denna mnd

stoorr klem

Skrevet

hei vennen:)

ååååååååååååååååååå...har du testa????eg e sååååååååå spent....

lurer på meg sjøl...har mange symptomer,men skal vente litt...hehe:)

masse lykke til,vennen!!!!!!!!!!!!!!!eg krysser alt eg har xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

ble negativ:o( men det var egentlig det jeg trodde,men så var det med qr,å den har jeg testet feil med før,er ikke tanta kommet til mandag drar jeg til legen

Skrevet

uffda...ikke bra det da...eg håpa jo at det klaffa for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eg har og testa med QR og eg har testa positivt.....men tør liksom ikke tro det enda...har før testa positivt og tanta har dukka opp men det var med cb test fra billigtester....skal ta ny test på mandag og hvis den og er positiv så skal eg levere urinprøve på tirsdag....har legetime på fredag...

har venta og prøvd så lenge,så derfor tørr eg ikke glede meg for mye enda....

Skrevet

en strek er en strek,så du har sikkert en spire!!!gratulere såååå mye!!!

qr reagere jo vanligvis senere en cb!

klem:o)i bøttevis!

Skrevet

takk vennen,men eg tør ikke ta av enda....hehe:)

har strevd altfor lenge til at eg tørr det.....

men tr er enda ikke kommet,så eg tester på nytt i mårra...og er det fremdeles positivt,så blir det urinprøve på tirsdag....

eg krysser alt eg har for at det skal sitte en liten spire hos deg snart:))))

Skrevet

jeg tror,jeg tror jaggu du er gravid:o)

takker:o)

klem

Skrevet

hvordan går det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...