Gå til innhold

vet dere hva....... JEG ER GRAVID!!!!!

Anbefalte innlegg

trodde aldri jeg skulle få si det! 1 års prøving! har jo spottet i 1 uke, men plutselig slutta det.... tok en Cb test idag tidlig og den var kjempesvakt positiv.... jobber på sykehus, så jeg fikk rekvisisjon fra legen til å ta en blodprøve, og den var positiv..... jeg er virkelig gravid!

følte meg jo gravid.. har kjeeempevondt i puppene..... og litt andre småsymptomer....

JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!!! jeg begynte å gråte på jobben når jeg fikk vite det!!

nå er jeg jo selvfølgelig kjemperedd for at det skal gå galt... men det gjør det sikkert ikke......

det har nok ikke gått opp for meg ennå......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7038712-vet-dere-hva-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj... nå ble eg rørt her!!

Gratulerer såååååååå mye, og så fortjent da!!!

En uke med spotting og så det resultatet!!! JIPPI!!!!

*hoppe rundt i ring for lengter*

Var du over ikm??

Ha en super helg!!

*kosemoseoverdose*

Annonse

Hadde bare så lyst å gratulere deg her inne også,ble så gla da jeg leste innlegget ditt på 1.tri :-) Dette var skikkelig velfortjent,ble varm om hjertet av å lese dette,lengter!

Kjempegøy å se nicket ditt inne på 1.tri! Krysser alt jeg har for at dette går bra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)

*KLEMMER*

Annonse

Ååååå... Så flott...Sitter nå med gråtet i halsen....Så rørt at du ENDELIG ble gravid=o)

GRATULERER SÅ MYE, LENGTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*snufs* så rørt=o)

Lykke til videre da=o)

Klemmeklemmeklemme....

Åååååååååååå lengter GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg visste det!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ble så glad nå altså:) Dette fortjener du virkelig!!!!!!!! SElvfølgelig skal det gå bra- .....du må kose deg masse nå! Å så glad jeg er !! Nå får vi bare se da om det blir slik vi tror,,,,at jeg kommer etter deg...jeg håper det!

Stor stor klem fra meg altså! GRATTIS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...