Gå til innhold

Riga19 - jente 14.10.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!! Tenkte sånn på deg i dag!! Hvordan går det??

Stor klem!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga19 - jente 14.10.06
Skrevet

Hei!

Jeg lovte jo å komme med en oppdatering på situasjonen, men jeg har vært så jævla deprimert at jeg har ikke fått gjort noen ting...greier faktisk ikke ta vare på babyen!:-( Men heldigvis så er (eks?)kjæresten min en mye bedre far enn kjæreste så babyen blir passa på.

Jeg konfronterte han aldri med snusen i veska hans, for da jeg kikka i den da jeg kom hjem igjen, så var det ikke noe snus der...og da greide jeg faktisk å bare se etter snusen, og ikke noe annet. Den paranoide meg tror selvsagt at han har lest det jeg skreiv her, og fjerna snusen...

Mamma var her også de første dagene, så dro vi på minicruise til Danmark, og så fikk vi besøk fra faren hans...altså fikk vi liten tid aleine, og det blei ikke så mye snakking oss i mellom. Og inni meg vokste det et stort sinne mot ham...han syntest jeg avviste ham, og det gjorde jeg kanskje litt, men det var fordi at han bare minna meg om teite ting! Og det uten han gjør noe annet enn å bare være der...hærre, han er jo i tankene mine hele tida, så han trenger jo ikke engang være der fysisk for at jeg skal ha det jævlig!:-/

Ville slå opp på torsdag, og da blei det kjempekrangling, men jeg har jo null energi, så jeg "tapte", men jeg brydde meg egentlig ikke om det...er så apatisk. At jeg ikke får i meg noe mat, gjør jo bare energiløsheten værre (tvinger jo litt i meg), og jeg sover altfor mye. Blei til at vi ikke slo opp, og torsdagskvelden blei bra...og gårsdagen var grei den også, men så våkna jeg i dag, og da ville jeg bare ikke mer av ham! Sa til ham at jeg ville slå opp, men siden mamma er på besøk nå, og han stakk til en bursdagsfeiring, så får vi ikke snakka noe videre om det før i morra.

Orka ikke bestille time hos hu' jeg prater med, så kjæresten min gjorde det for meg...men da fredagen kom, orka jeg ikke dra...var så tidlig på dagen, og ironisk nok var jeg for deppa til å snakke (ville ikke snakke med henne på telefon heller)! Så enten drar jeg til henne på mandag eller så kommer hun hit...men jeg vet ikke om det kommer til å hjelpe.

Men nå orker jeg rett og slett ikke å skrive mer her, selv om jeg har masse mer på hjertet. Det er i alle fall fint å høre at non tenker på meg...en venn av meg sa at han var glad i meg på msn i dag, og da fikk jeg tårer i øynene.

Skrevet

Kjære lille venn!! Ja jeg tenker masse på deg!! Det skal du vite! Håper det går bedre med deg nå og at du finner en løsning med kjæresten din. Har enegtlig ikke så mange gode råd til deg eller noe, men kan sende deg mange gode tanker og varme klemmer!! Håper det hjelper litt... STOR KLEM!!! Du finner meg på 2. tri hvis det er noe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...