Gå til innhold

Hjelp Hjelp Hjelp......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er rimelig forvirret her jeg sitter ALENE...

Har en følelse av å være gravid, men får ikke tatt testen før i kveld.. Her skriver jeg symptomene mine, så får dere si hva dere tror det kan være: Skulle hatt mensen for ca 2 uker siden, fikk prikker/ kviseligninde utslett i pannen og på brystet for ca 1 uke siden, røde bryst vorter??,har helt klar utflod, ganske mye i forhold til normalt, begynner og få ømme pupper, og har mensmurringer, også stikkinger i underlivet, har hatt vondt i lysken i dag, særlig når jeg reiser meg opp fra sittende stilling.... Har også litt vondt nede i ryggen, helt nederst.. Vet ikke hva jeg kan vente meg, siden jeg ikke har barn fra før.. Er i dag 49 dager siden siste menstrasjons første dag.

Håper noen kan svare meg, holder på å bli gal, vet man kan føle mange ting, når man virkelig håper å bli gravid, men ikke alt dette vel??

Hilsen meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er frustrert, men jeg har ikke noen gode råd. :) Enten så er du gravid (mange symptomer) eller så er du ikke (har selv noen av disse symp rundt TR).

Så desverre er jeg ikke til hjelp, men tenkte jeg skulle svare for å fortelle at jeg har lest innlegget ditt :0)

Skrevet

Hei

Jeg er ny her og har ikke så mye erfaring enda, men det høres virkelig ut som at du er gravid. 2 uker over tiden er jo laaang tid, og symptomene er jo kjente. Har du tatt noen tester i løpet av de 2 ukene?

Krysser fingre for deg..

Klem

Skrevet

Vet du hva?

når du er 2 uker over er det bare å ta en test.

Uansett om det er med morgen urinen eller ei.

Da får du raskt vite svaret ) :) :)

men jeg tror nok du er gravid ja :)

*løp å kjøp en test*

venter i spenning

klem

Skrevet

JEG ER GRAVID....

JIPPI!!!

Kan nesten ikke tro det...

Skrevet

hei!

jeg hadde oxo gått 2 uker over tiden. men jeg hadde ingen symptomer.. jeg tok en test i dag tidlig for å være på den sikre siden, og var gravid!

du bør kanskje ta en test..? nå de siste dagene har jeg vært små kvalm endel.. det er det eneste jeg merker..

lykke til!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!

Lykke til!

Er også to uker over, men har testet neg.... ugh!!

Kos deg videre!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!

*hva var det jeg sa* geipe

Må være så utrolig deilig at dt klaffer.

*juble*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...