*ønsker nr 2* Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 og er bare 15+0!!!! hjeeelp.. begynner å bli stor nå, i forhold til hav jeg var:P skal på ul i slutten av mnd, så blir spennende å se da.. om det bare er en eller om det er to.. nemlig ikke hatt noen komplikasjoener så jeg har vært på tidlig ul , men allikevel har jeg¨på følelsen av at det er to.. men blir jo spennende å se, håper det er bare en der.. men skal klare to og uff.. måtte bare få ut litt.. meget usakelig innlegg detta her, men det får heller bare gå
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 hehe..ja..lykke til..jeg hadde en kraftig følelse av at jeg bar på to og det stemte..får håpe du har så mange som du vil ha da..jeg ble kjempe glad hvertfall..og du skal nok klare det..=)
*ønsker nr 2* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 ja, handler ikke om at jeg ikke skal klare det det kommer til å skje om det er to der men ja.. nei, vet ikke jeg.. det er jo den første så.. hmm.. men føler meg altså så gedigen! svær elefant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå