**synne** Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Andre som syns det er gøy med vintersport?? Her kommer vi til å sitte klistra -så langt det lar seg gjøre med små i hus.... Elsker skiskyting, skøyter, langrenn, hopp...u name it! -Til og med curling!!! Dette blir gøy framover!!! -hehe... sportsidiot? Jeg? Nææææi.... hehe... Sport er best på TV!!!! men når våren kommer...da er det godt med en pause, ja.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 jeg HATER sport på tv, - kommet med alderen (kanskje jeg har utviklet en allergi???) var nok ikke sånn før, vet jammen ikke hvorfor det er blitt sånn :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2006 jaja...vi kan ikke alle være like kanskje vi kan sende snuppa bort til deg et par helger i vinter da.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 11. november 2006 #4 Del Skrevet 11. november 2006 god ide!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Hehe - ja du hadde gått godt sammen med min svigermor du da forstår eg. Hun elsker vintersport. Hun er uføretrygdet og går da hjemme og får med seg hver eneste ting som går på tv. Men selv.... ehhhh - Nei dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå