27dager Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 var akkurat på do og det kom en del slim på papiret. Gul/hvitt på fargen, ikke blod. Er dette slimproppen (eller en begynnelse...) og hvor lang tid kan det ta før noe mer skjer? Termin 18.11, så bare 8 dager igjen. Takker for svar fra andre med liknende erfaring:)
27dager Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 takk takk. spennende.. Har du noen ide om hvor lenge den går før fødselen er igang? vet det er veldig individuelt og det virker som om alt kan være normalt men er så spent;)
Møøø Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Min gikk 24 dager før termin, jeg fødte 12 dager før...
pusejenta Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Høres ut som om det er slimproppen ja! Min slimpropp gikk i går morges, hadde termin den 7.nov... Og hadde mest sannsynlig en tegningsblødning i morges. Kan ikke si at fødselen er igang enda, men har hatt endel veldig vonde kynnere i natt/morges. Hadde håpet de gikk over til regelmessige rier, men de har gitt seg i løpet av formiddagen. Var på sykehuset i morges fordi at det kom endel blod med denne tegningsblødningen... CTGen viste at alt er normalt, og babyen har det bra. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet videre. Lykke til til deg også!
27dager Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 dytter.. vet ikke om det er lov men gjør det likevel;)
Banshee Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Må skuffe deg og si at det nok ikke er proppen. Har vært plaget med en del slimete utflod selv som er gulhvit på farge og har spurt flere jordmødre om dette. Alle sier det samme -at så lenge det ikke er rosa eller rødt i dette slimet er det kun ekstra utflod pga hormoner i svangerskapet og ikke den berømte proppen. Så jeg blir like skuffet hver gang jeg går på do for tiden og utfloden ikke er farget;)
Leola Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Kan væreproppen ja;) Kan ta fra timer til uker fra den går til fødselen starter. Er ikke noen god indikasjon på at det er noen fødsel på gang, desverre.
tullla Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Kan være proppen ja! Her gikk den etter at jeg hadde begynt med rier, men det var blod i den da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå