Gå til innhold

Hvordan blir diagnosen stilt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres jo ut som det kan være bekkenløsning. Det er flere varianter av hvordan de opptrer. Noen, som meg, havner i rullestol, andre verker litt. Bestill deg time til legen, det er ikke lurt å gå rundt og presse seg hvis det er bekkenløsning. Det blir det i grunnen bare værre av. Ikke for å skremme deg, men jeg presset.....

Jeg gikk til legen og forklarte hvor/hvordan det var vondt, så da sa legen at det var bekkenløsning. Jeg har hørt om andre som har tatt masse prøver, men min lege tok ikke på meg en gang. Hun bare ga meg en henvisning til fysioterapeut og sa lykke til...

Når jeg ble gravid igjen kjente jeg igjen smertene, så jeg gikk til legen igjen, sa at jeg har bekkenløsning og trenger sykemelding og henvisning til fysio. De spurte ikke om noen ting... Jeg synes nesten det ble litt for enkelt, men deilig å slippe å måtte krangle med legen. Har jo hørt om de som ikke blir trodd.

Det høres så veldig ut sånn som jeg har det. Jeg har vært mye plaget med hofta nå i et par uker. Men i dag, som jeg har ryddet litt i klær og vasket gulv er jeg helt ødelagt i korsryggen. Det verker liksom.

Jeg har heller ikke vært hos legen ennå. jeg har time i morgen, så jeg har ventet. Men da skal jeg ta det opp med henne. Jeg håper bare hun ikke avfeier meg, for dette er VONDT.

Lykke til!

da jeg fikk diagnosen utførte legen provokasjons tester på bekkenet mitt, det var mildt sagt j.... vondt, fikk henvisning til fysioterapeut, han utførte noen av de samme testene og diagnosen blei stilt. er forskjellig hvordan smertene sitter, jeg også begynte med smerter i ryggen, som videre gikk frem i symfysen. lytt til kroppen din og ta kontakt med legen din.

lykke til:)

Som Andreadea også seier - kontakt legen no!! Eg var alt for sta og venta alt for lenge med både å seie noko til jordmor/lege og med å ta det meir med ro. Resultatet kan då bli vondt heile tida uansett om du slappar av eller ikkje, og krykker eller rullestol. Ingen av delene er å anbefale - det kan eg garantere!!!

Lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...