Neijasså... Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hvor tidlig er det "vanlig" å bli plaget med vannansamlinger i beina? Den siste uka har jeg vært plaget med det, merker ikke noe spesielt mye vann i andre deler av kroppen. Er 19+0 i dag. Skal ikke på kontroll hos jordmor før i slutten av november heller (er jo nesten ikke kontroller noe mer!), men det er vel ikke fare for evt. svangerskapsforgiftning så tidlig? Andre som har vært plaget med vann i beina så tidlig og som evt. har noen gode råd å komme med?
cec26 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hei.. jeg har hatt ødem 1 fra uke 18.. nå i uke 26 ligger jeg på 2... Hadde det sånn sist og... kjipt å se vekta bare fyker i været... Det eneste positive var at jeg gikk ned 12 kg på sykehuset sist jeg fødte... satt og tissa hele tiden:)
Neijasså... Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg var veldig plaget med ødem første gangen jeg var gravid også (dette er nr. 2), gikk ned 16 kg i løpet av de 4 første dagene etter fødselen sist... Men sist gang kom ødemet ikke før i de siste 4-6 ukene, jeg blir vel en hvalross dersom dette fortsetter!
Neijasså... Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Ingen flere (dytter)...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå