Gå til innhold

Hva sier dere til denne ideen? :D Muahahahahahahahaha......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Pimp My Ride - for barnevogner!

Synes jeg ser de kule kisene fra autoshopen stå der og egge ut om hvordan de har pimpet opp en sur, gammel Simo Kombi:

"Her har vi satt på nye lettmetallfelger, neon leds under hele understellet, som vi dessuten har cromet, plexiglass sete med spesialsydd, flekkavvisende, hvitt vinyltrekk. Bak her har vi motivlakkert kalesjen i knæsje farger i temaet smokk og ballong, vi har røykmaskin, jetmotor og innebygget automatisk bleieskifter sponset av Libero. Inne i kupeen har vi et fett, gråteaktivert Blaupunkt-anlegg med mp3-spiller, surround, Xbox, flaskevarmer og air condition, og sist men ikke minst har vi senket vogna "low ride style", gitt den nye dempere og luftfrisker for de store prompedagene. Det er også naturligvis antifrost-håndvarmere i styret og inventar i kløfri ull. "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Legge ut, skulle det stå. Ikke egge.

Skrevet

hehe. Skulle likt å få pimpet opp vogna mi sånn:)

Skrevet

thihi..så bra;) skulle vært mi vogn altså:) hehe

Skrevet

hahaha.. morsomt... det hadde vært noe det ja

Skrevet

du er genial dodge!!!

fort deg å ta patent på vogna,før autoshop gjør det !!! =0)

hadde vært kult med en slik vogn da,hehehe..

Skrevet

Og der var gode gamle Dodge tilbake! Har en følelse av at Tiril har blitt bedre;)

Leste denne høyt for mannen min, skulle hilse og si takk for gode ideer... Hjelpes, lurer på hvordan vogna blir seende ut.

Skrevet

Endelig mamma- Prinsesse 19/9:

Den blir PIMPED. Haha.

Skrevet

Dette er noe av det morsomste jeg har lest,hadde vært kult å hatt en slik vogn ja...

Ser for meg Luke sitte der med caps og hettegenser og en smokk hvor det står "im pimped!"

Skrevet

Hihihi.. ja du kan få sagt det, Dodge :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...