Gå til innhold

Smugtittet litt på Din Baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synst det virker utrivelig der.

Bare en haug med fordømmende bedrevitere. Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men når alle vi kommer dit så bi det triveli veit du ;D

Skrevet

Jeg er bruker av DinBaby, siden jeg har to barn fra før. Min erfaring er at skravlesiden er litt teit og bedrevitende, kranglesiden er bare latterlig, men på forumene og månedsklubbene er det kjempetrivelig.

Dessuten blir det fort uintressant å "henge" på BiM når babyen er ute, tro det eller ei!

:-)

Skrevet

Sukk! Ja, det var triveligere å være BIMer enn DIBer....tror jeg skal bli gravid igjen jeg. :-) Man blir vel kanskje en "verdensmester" etter at man har klart å sette en unge til verden?

Skrevet

Måtte bare inn å kikke etter kjent folk.Savner flere fra bim som har født nå.Har heldigvis de nærmeste på msn.Det er en god ide om du vil ha fortsatt kontakt med noen her inne fra.

Ser sånn som meg,har minimalt med tid forran pcen nå.

Blir lite bimming da ja.....Men din baby frister ikke så enormt da.

Skrevet

Hehe, bare vent. Når du selv får litt erfaring som mor så kommer du til å bli en like stor bedreviter selv antakeligvis. Det er ikke noe mer ukoselig enn det er her, jeg har vært både på bim og db i mange år nå og det er liten forskjell! De du blir kjent med blir du kjent med. Syns du det er for dumt så la da bare være!

Skrevet

Sånn tenkte jeg også før jeg fikk babyen min... "nei uff,så ukoselig på dib,dit vil jeg ikke"

Men det er helt annerledes når man først flytter over dit! Nå tenker jeg tilbake på tiden på bim og tenker "herregud,så mange hormonelle og uforstående det er her" Mye man uttaler seg om når man er gravid , som man egentlig ikke har peiling på,merker jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...