Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har aldri reagert på at jeg har støvesuget før. Da har han sittet i vippestolen og fulgt med. Aldri vist tegn til at han har vært redd.

Satt på støvesugeren i stad og da begynte han å gråte, aldri hørt han gråte på den måten før. Prøvde å støvesuge når jeg bar han litt etterpå og da var det greit, men kan jo ikke bære han rundt i hele leiligheten mens jeg støvesuger heller.

Flere som har opplevd det ?

Kanskje skaffe vaskehjelp ? (hehe....ikke meg i mot da )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er også redd støvsugeren, hun pleier å sove ute, da støvguser jeg. Håper det går over etterhvert! Hun var også redd elektrisk tannbørste, men hun begynner å bli vant med lyden!

Skrevet

Små bebiser utvikler sansene sine mer og mer, derfor kan de plutseli være redd noe fra en gang til en annen.

Skrevet

Min lillegutt er også blitt redd støvsugern etterhvert,og blendern(bruker den ganske mye til barnemat),det jeg gjør er holde han,starte,se litt på den med lyden på,slå av,sette han ned,og la han se at NÅ slår jeg påliksom,og smiler litt til han,det funker her i gården iallefall....

Skrevet

Opplevde akkurat det samme

Han ble plutselig livredd for to måneder siden - har ikke støvsugd siden.

Hehe...

Tok han med, da gikk det greit..

Skrevet

datteren min er veldig interessert i støvsugeren..hun pleier ligge på gulvet når jeg støvsuger...av og til så støvsuger jeg når hun sutrer for hun syns det er så spennende..;) og da roer hun seg. da hun var mindre så turde jeg ikke legge henne fra meg så da pleide jeg å ha henne i bære selen... kan du ikke gjøre det?av og til får datteren min være med å støvsuge..holde på den osv..det er stas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...