Gå til innhold

Noen som har vært til jordmor?

Anbefalte innlegg

Jeg har kun gått til kontroll hos legen. Er i uke 21.

Hvordan henvender man seg for å få time til jordmor?

Hører det er vanskelig i Trondheim å få komme til jordmor??

Jeg som har barn fra før bør vel gi plassen til førstegangsfødene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7037703-noen-som-har-v%C3%A6rt-til-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei=)

Da må du bare ringe den helsestasjonen du sogner til å høre da=)

Jeg ringte dem for en mnd siden, da sa de at de var smekk fulle men at jeg ble satt opp på venteliste, og at de skulle ringe hvis det ble ledeig. FOlk føder jo hele tiden, så det er håpr, selv om jeg syntes det hørtes umulig ut. På tirsdag ringte de å sa de hadde ledig onsdag, jeg ble kjempeglad, å nå er jeg inni systemet=) Skal på ny kontroll i uke 24, jeg er i uke 23 nå=) Skal på ul på st.olavs mandag 20, å det gleder vi oss til=) -Så skal vi på 3D ul om noen uker=) Det blir spennende!

ps: Hiv deg på treffet da:)????

Lykke til=)

Takk for hjelpa :-)

Får ringe helsestasjonen da. Har vært på ultralyd på St.Olavs,og har bestilt 3D ultralyd jeg også :)

Noe treff for meg er nok utelukket :( Klarer det bare ikke etter all kranglingen og beskyldninger. ( Spurte faktisk bare et spørsmål, noe jeg ser at jeg ikke skulle ha gjort. Men det var overhode ikke for å være ondsinnet) Både du og flere andre virker kjempegreie, men dessverre er det noen som ikke er det. Vil kose meg i svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...