Gå til innhold

Jeg er så tiltaksløs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg...

Har vært sykemeldt i over en måned nå pga bekkenløsning, og kjenner at jeg har kommet inn i en veldig dårlig rutine. Drøyer alt jeg må gjøre til siste liten.

Har sittet i snart en time og tenkt at jeg må gå i butikken, men her sitter jeg da... Jeg har gjort litt i huset i dag, så tenkte å unne meg en liten pause, men pausene blir lengre enn arbeidsøktene.

Føler at jeg ligger mye på sofaen. Ofte er det fordi jeg veldig vondt i bekkenet og ikke orker å gjøre noe, men jeg må innrømme at det er en del ganger jeg ligger der fordi det bare er fryktelig deilig å slappe av. Føler meg til tider udugelig.

Nå som jeg har fortalt alle hvor håpløs jeg er, får jeg vel bare slå av pc'en og komme meg ut i butikken, så jeg rekker å hente datteren min i barnehagen før den stenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt..

når sambo er borte den uken så føler jeg meg som en potetsekk som bare opptar plass på sofaen..

er ikke noe særlig hyggelig..

gleder meg sååååånn til gutten vår kommer..

Skrevet

hehehe..kunne skrevet dette selv jeg... Jeg er helt håpløs selv om dagen.. Sønnen min går i barnehage 3 dager i uka, jeg er sykemeldt 100% pga høyt blodtrykk og migrene anfall.. så skal jo slappe av da.. :) Vi har et passe stort hus 160 kvm.. og med småunger så må man jo nesten støvsuge hver dag hvis man vil at det skal se bra ut...Ikke det at jeg gjør det a..hehe..Men sitter her da..skulle gjort masse i dag, hadde de planene, jeg har fått rydda og støvsugd... og nå må jeg snart hente lillegutt i barnehagen.. det var den dagenja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...