Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hei! Er det flere som har litt vondt nederst i magen og stikkinger ned i skjeden? Føles som babyen er på tur ut til tider. Er nå i uke 37 og har en del kynnere.
ronja irene Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 har hatt det slik i mange uker jeg også. har termin om 5 dager. håper ting skjer snart. er temmelig lei nå:-)
Skrømti Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Disse stikkingene har jeg også fått stiftet bekjentskap med. De kan komme når jeg er ute og går ( ehm, host, host, nå er jeg ikke ute og går så mye, så det er ikke så stort problem. Lat som en sandsekk) Og så kommer det små støt når jeg skal på do! ( tisse) Som om noen stikker en kniv opp i underlivet. Det varer mindre enn et sekund. Tror det har noe med at babyen presser på et eller annet..
aeta mamma for første gang:) Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Ja, slik har eg det og. Spesiellt siste to dagar har det vore ekstra ille syns eg. For min del håpa eg virkelig at det er eit fødselsteikn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå