Gå til innhold

Noen som har mistet i uke 9?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige gang jeg mistet, var jeg 9+4 på vei. Det meste kom ut av seg selv, ca to dager etter jeg merket første blodflekk på dopapiret. Det kom ut sammen med masse blod, og det merktes som to stor klumper. Siden det var så mye blod, kunne jeg ikke se noe antydning til noe foster eller noe som lignet et menneske. Men jeg sto ikke å nikikket ned i doen, men lot det være for å få litt avstand til det hele.

Jeg mistet uke 9+1. Vet ikke når fosteret døde, men alt var ok uke 7+ 4 iallfall. Hvis man kun ser blod når man msiter i uke 9 så har sannsynligvis fosteret gått til grunne mye tidligere tror jeg.

Jeg så tydelig fostersekken med fostervann, og et ørlite foster i det ene hjørnet. Men det gikk ikke an å se at det var et foster, det var bare noe hudfarget der, men så åpnet jeg da heller ikke fostersekken.

Det var overhodet ikke ekkelt, heller fredeling synes jeg. Det var liksom så tydelige bevis for at jeg hadde vært gravid - og hjalp meg i sorgen.

Det var 3 gang jeg mistet (men jeg har en datter heldigvis).

Jeg hadde gått med blødninger og smerter i en mnd når det gikk galt.

Det kom mye blod også, fosset bare ut samme dag, og blodrester, klumper. For å si det sånn: det var overhodet ikke tvil om at jeg mistet.

Jeg blødde faktisk nesten 3 uker tross gyn, undersøkelse etter en uke med piller som skulle hjelpe "restene" i livmoren ut.

Jeg anbefaler at du blir sjekket med ultralyd etter en spontanabort i uke 9.

Håper det går bra med deg, det er ikke alle som mister selv om de blør vet du. Skal tenke på deg!

Kan du fortelle hvordan det går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...