Gå til innhold

November: termin rundt 18.november?


silhah og emilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vært helt supert uten noen plager av noe slag helt fram til forrige søndag, da jeg plutselig ble overmannet av en helt utrolig trøtthett og vondt i magen. Har siden da vært trøtt og slapp! Var hos lege på onsdag og da viste d seg at blodprosenten min nok var skyld i dette.. Ellers har jeg hatt noe vannvittig masse og sterke kynnere siste uka, og mamman min er skråsikker på at jeg kommer til å føde før neste helg. Jeg tviler, men håper! (begynner å bli litt lei/sliten nå).

 

Hvordan er det med deg da? hvor i landet skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20.nov :-)

Og jeg er super klar for å treffe lille Ingrid Marie nå!!! Begynner å bli litt tungt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 20. november. Har i det siste hatt mye og mange harde kynnere. Går egentlig og håper på at noe skal skje snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg har temin 18.nov.1 uke igjen.Formen har vært kjempefin hele veien.Ikke tungt å gå gravid,men begynner å bli veeeeeldig utåldmodig nå.hehe.vil gjerne hilse på den lille nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22. november her. Går rundt i håpet om at hun skal komme litt før, for ellers blir det keisersnitt på meg... Så nå bør fødselen sette i gang innen de neste 10 dagene her! he,he

Hvordan går det med deg da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er flere enn meg som er lei hører jeg hehe;)

var på shopping på ikea i flere timer i dag..gått masse trapper og håper noe kan skje snart...men nei..må vell bare vente hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18.november jeg også. Har helt frem til nå sagt at jeg ikke ønsker at fødselen starter før rundt termin. Synes det har vært godt med disse permisjonsdagene. Har vært frisk og i god form. Men nå de siste to dagene har jeg hatt litt kynnere, og da tenker man jo hele tiden på når og hvordan....Begynner derfor å bli mer klar for å bli ferdig og gleder meg til å treffe den lille! Lykke til til deg/dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18. november, men har vært klar i to uker nå. Jordmoren min sa da at hun trodde jeg kom til å føde tidligere, og derfor har jeg gått og ventet fælt. Er veldig klar. Var hos fødselslege på torsdag for å måle hvor stor babyen kom til å bli. (min første datter var 4520g) Og hun sa at jeg begynte å bli moden og hadde 2 cm åpning. Men det har ikke skjedd noe enda... Lei av å vente. Lei av å høre fra alle at "Nå er det vel ikke lenge til den kommer, du er jo så stooor!!" Har gruet meg lenge til fødselen, men nå gleder meg til å treffe den lille gutten vår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 17 november... å VENTER! -Jeg har nesten gitt opp nå..*hehe*...Tror ikke han kommer ut jeg;P

Men..mamma gikk en uke over..så det er vell en viss fare for att jeg også gjør det... men DA holder det!!;)

Har mye kynnere,menssmerter,vond korsrygg og nedpress..ISJ...;) Lykke til alle sammen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...