Gjest Skrevet 10. november 2006 #1 Del Skrevet 10. november 2006 Alt sitter inne i hodet, og jeg begriper ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bare bestemme seg for en ting, og så gjennomføre det. Men jeg er min egen verste fiende, finner stadig opp nye unnskyldninger for ikke å være sunnest mulig. Jeg har lagt om kostholdet og jeg er på riktig vei, men sliter noe helt dyrisk med dette. Motivasjonen er jo på topp, få en ny sunn kropp, bli en sunn og energisk mamma, det er jo ingen bakdeler med å gå ned i vekt, allikevel er det så vanskelig............ Det er så motsiende. Men jeg kommer til å klare det denne gangen, for nok er nok og jeg føler at det vil gå bra nå, men herregud for en lang vei å gå. Litt sukk og klag på en fredag, når jeg har lyst til å gjøre alt annet enn spise sunt og trene Håper det går bra med alle dere, god helg!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7037461-vilje-av-st%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
moaas Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 heia gojenta mi:) eg forstår godt ka du meine...sjøl e eg 3,5 uke inni sykehusdietten,og eg e DRITLEI........hadde det ikke vært for mannen min,så hadde eg sprukket fullstendig....blir kvalm bare av lukt av den der jæ... suppa....hehe;)men eg tvinger den i meg fordet...men hærregud som eg har lyst på MAT...... men eg ser jo på vekta at det her lønner seg...hehe:))))) stå på da vennen,du klarer dette her.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis du får problemer,så får du ta deg en husmorferie opp hit,så skal eg jage deg ut på ski hver dag....hihi:) ha ei fin helg!!!!!!!!!!!!!! stor klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7037461-vilje-av-st%C3%A5l/#findComment-7039969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå