Gå til innhold

Føler meg liksom litt alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare de som har termin i begynnelsen av desember som er her?? jeg har termin 25 og ser liksom ingen andre.. alle skal snart føde.. bare ikke jeg...

LEEEEEEEENGE igjen... trist... kan den ikke komme ut snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 21. desember, og regner med å gå over tiden... så du er ikke den eneste som har lenge igjen...

Skrevet

Har termin 19. desember... og det e mange som har etter mæ hær... så du e ikke aleina ;D Men kan føles sånn når alle ropa ut om høygravid og fødeklar etc. ;D

Klem

Skrevet

Har termin julaften:-) Du e ikkje aleina...

Skrevet

termin 28.desember, men håper på før jul ,da jenta vår kom ei uke før termin

Skrevet

27. desember her! ..Du er nok langt i fra alene, skjønner du..!;)

Skrevet

jeg har termin 1,1 men er her forde jeg skal ha ks 11,12.

Skrevet

Da vinner jeg med termin 30.12!!!!

ser for meg å sitte igjen her helt alene ja.....alle har født, og jeg skriver innlegg med meg selv:) *ler*

Skrevet

du er ikke alene. har termin24.12. og satser på at han kommer ca.1.1.07

Skrevet

Jeg har termin 27. Håper den lille holder seg der inne til over nyttår. Du blir nok ikke alene her inne:)

Skrevet

Jeg har termin 30.12. Praktisk sett burde jeg kanskje håpe på januarbarn (barnehageplass, skolestart etc) men egentlig håper jeg han kommer før jul. Er sååå utålmodig!

Skrevet

heisann.

har termin julaften jeg, så du er ikke alene her. Føler på meg at hun ikke kommer før på nyåret jeg;(

Skrevet

Jeg er også en av de med termin på julaften, men det føles litt som om alle andre kommer til å få babyene sine leeeeenge før meg.....Så du er ikke alene nei :)

Skrevet

det er godt og se at det ikke bare er meg !! he he..

Skrevet

jeg har termin 28:) håper på førjuls baby da.. er SÅ klar!.. hehe

Skrevet

Jeg har termin 19. jeg...... leeeeenge til det også ;-) og kommer sikkert til å gå litt over også- har på følelsen av at han kommer 23 eller 24 jeg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...