Gå til innhold

Flere med termn snart? har termin om 5 dager, og er DRITLEI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bare ha babyen min nå! er stor og tung, og hele kroppen verker. har masse masrier (til ingen nytte enda), og ei god natts søvn er noe som hører fortiden til....

flere som er lei?

håper tin skjer snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin på søndag, så jeg er kjempe lei og nå.. er så utålmodig, vil ha lille gullet mitt i armene mine nå, gleder meg sånn til å få sett han..

ellers er dagene kjempe lang, har ingenting å finne på, alt er klart til han melder sin ankomst. så får håpe at jeg slipper å gå lenge over termin..:o)

Skrevet

har termin om 8 dager og er også ganske lei...

er spådd å føde 4 gader før termin da så jeg får krysse fingrene

Skrevet

Hei. Har menstermin på onsdag og ul-termin på fredag. Er også lei så det holder! Kan umulig sove dårligere med babyen på utsiden enn jeg gjør nå på innsiden :o)

Så krysser fingrene for at ingen her må på overtid!!

Skrevet

Har også 5 dager igjen til termin.. ja, og det ventes her også ja!!

Lurer så sinnsykt på når det skal starte... Har ikke noe særlig tegn heller jeg da, så jeg regner med å gå over tiden...

Sovnet ikke før halv fem-fem tiden i natt..er slitsomt å ikke sove på natten...

Skrevet

ja det er litt rart, men je tror faktisk at det blir mer søvn etter at barnet har kommet ut. får kynnere hver gang jeg tenker på å snu meg i senga, halsbrann når jeg mellomlander på ryggen! er lei av å sitte opp alene om natten (ingen ting på tv heller da). har hatt 2 falsk alarmer hittill (kynnere som har gått over til masrier, noe jeg trodde var rier) er førstegangs så det er vanskelig å vite alt som skjer for tiden. håper nesten fødselen starter med vnnavgang, for da VET man at det ikke er langt unna. legene har sagt at de trodde fødselen kom tidlig hos meg, men NNNEEEEEIIII da. her har vi det så bra i magen atte...

du må holde meg oppdatert da Kab, vi har vel termin samme dag vi:-)

Skrevet

Jeg har også termin om 5 dager, hvor skal dere føde hen? Jeg har plass på Ullevål.

Begynte med bekkenløsning i går, verre enn det har vært, har vært løs i magen en gang i dag og slimet masse etter det, men ingen smerter etter det.

Skrevet

jeg skal på st.olav jeg. har hatt bekkenløsning i nesten halve svangerskapet, men etter at hodet er festet er jeg som et nytt menneske faktisk:-) hodet har hjulpet meg å stabilisere bekkenet (kan gjøre det hos noen sa de på sykehuset). en plage mindre.-)

er kjempespent om det skjer noe snart. vi får holde hverandre oppdatert. spennende å høre hvordan det går med dere andre også!

ønsker dere alle lykke til i de spennede dagene som kommer. kjenner at det killer MASSE i magen. både gleder meg og gruer meg litt.

Skrevet

Jeg har også termin på søndag, og er ganske lei nå. Trudde jeg skulle være så fornuftig, og godta at ho blir der inne til ho er ferdig og klar, men blæh... det er ikke lett. Formen er forsåvidt grei, sover veldig dårlig om natta jeg også, kanskje en fire timer, det gjør jo så himla vondt å snu seg... Har begynt å få litt kynnere, men ellers ikke så mange tegn på at noe nærmer seg. Litt stikkinger nederst i magen og i lysken bare. Hver gang jeg tror at noe kjennes annerledes ut, så er det bare fordi jeg må tisse...

Håper ting skjer for oss alle snart da :-)

Skrevet

Ja, vi har samme dato ronja:) Men jeg har plass på Ullevål sånn som snart mamma til 2:)

Skrevet

jeg også skal på st.olavs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...