Gå til innhold

JEG HAR FØDT LISTE:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noter: DATO, NICK, NAVN på baby, KJØNN, KLOKKESLETT, VEKT, LENGDE, ant UKER+DAGER på vei

og evt annet dere synes er fint å skrve, ex ks/vaginal fødsel, hodeleie/seteleie

:))

3. november:

Freckles, Håkon, gutt ;), 22.14, 1810kg, 45cm, ks pa svskapsforgiftning/blødning, 33+5uker (om ikk edette stemmer Fregnetryne, så må du fixe det!! hihi tenkte bare det var greit å skrive et eksempel på deg ;) tok meg friheten... :P )

Annonse

Noter: DATO, NICK, NAVN på baby, KJØNN, KLOKKESLETT, VEKT, LENGDE, ant UKER+DAGER på vei

og evt annet dere synes er fint å skrve, ex ks/vaginal fødsel, hodeleie/seteleie

:))

3. NOVEMBER:

Freckles, Håkon, gutt ;), 22.14, 1810kg, 45cm, ks pga svskapsforgiftning/blødning, 33+5uker, termin 27.des (om d ik stemmer Fregnetryne, forandr d!tok mg friheten til å lage eksempel av dg... :P )

Noter: DATO, NICK, NAVN på baby, KJØNN, KLOKKESLETT, VEKT, LENGDE, ant UKER+DAGER på vei, ks/vaginal fødsel, hode-/seteleie

3. NOVEMBER:

Freckles, Håkon, gutt ;), 22.14, 1810g, 45cm, ks pga svskapsforgiftning/blødning, 33+5uker, termin 27.des (om d ik stemmer Fregnetryne, forandr d!tok mg friheten til å lage eksempel av dg... :P )

10. NOVEMBER:

Amanda med spirene, Peter Severin & Lars August, 20.00, 2136g & 43cm + 2422 & 44cm, ks pga høyt bltrykk, 5uker før termin

Nick:

Termin:

Babyen kom:

Kjønn på babyen:

Vitale mål:

Fødte på (hvilket sykehus):

Så lang tid tok fødselen:

Annet (eks. "min egen historie):

Synes kanskje denne er litt mer oversiktelig??? Hva syns dere??

Stjal den fra en annen klubb :o)

Annonse

Nick: sprudle

Termin: 2 desember

Babyen kom: 12 oktober

Kjønn på babyen: jente

Vitale mål: 2200g (gikk ned til 1900) lengde og hode ble ikke målt før 3 uker etter fødselen. da var hun 44cm og hodet omkrets var 32,5

Fødte på (hvilket sykehus): AHUS

Så lang tid tok fødselen: keisersnitt så ca 5min så var hun ute :)

Annet (eks. "min egen historie):

etter et svangerskap med enorm svangerskapskløe valgte legene og ta hun ut i uke 33.

jeg var bare på kontroll og ble innlagt den 11okt.da ble det bestemt at hun skulle ut av magen dagen etter. (kom som et kjempe sjokk)

samboeren min fikk da besked om at han trygt kunne komme dagen etter kl 10... kl 8 dagen etter kom dem inn på rommet og begynte og gjøre meg klar til keisersnitt og sa at jeg skulle ned med en gang. da måtte jeg bare hive meg på tlf til min kjære og han måtte haste til sykehuset i en taxi... (vi bor ganske langt unna sykehuset).

jeg var passelig livredd og nervøs der jeg ble trilla inn på oprasjonssalen.

Når hun kom ut så ble hun tatt med på et rom ved siden av med en gang for en sjekk...mens legene "rydda opp" etter operasjonen.

etter jeg hadde ligget på oppvåkninga i ca 5t trilla dem meg inn på nyfødt seksjonen der jeg fikk treffe lille jenta mi... Syns det var ganske skummelt for hun hadde masse ledninger på kroppen,cpap på nesa som hjalp hun og puste og hun lå i kuvøse.

Hun var en sterk liten jente så hun vokste og ble fort moden til og komme ut av kuvøsa og av cpapen.... 3uker bodde vi på sykehuset! Nå er vi hjemme og hun er 1mnd i mårra!! Vi storkoser oss....

det var min fødselshistorie raskt fortalt.... :)

12 OKTOBER:

Nick: sprudle

Termin: 2 desember

Babyen kom: 12 oktober

Kjønn på babyen: jente

Vitale mål: 2200g (gikk ned til 1900) lengde og hode ble ikke målt før 3 uker etter fødselen. da var hun 44cm og hodet omkrets var 32,5

Fødte på (hvilket sykehus): AHUS

Så lang tid tok fødselen: keisersnitt så ca 5min så var hun ute :)

3. NOVEMBER:

Freckles, Håkon, gutt ;), 22.14, 1810g, 45cm, ks pga svskapsforgiftning/blødning, 33+5uker, termin 27.des (om d ik stemmer Fregnetryne, forandr d!tok mg friheten til å lage eksempel av dg... :P )

10. NOVEMBER:

Amanda med spirene, Peter Severin & Lars August, 20.00, 2136g & 43cm + 2422 & 44cm, ks pga høyt bltrykk, 5uker før termin

Sånn.... så ikke at det var en liste i ste... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...