Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 var oppe halve natta m jenta vår som var blitt syk nå i natt. hun gråt og hostet, så vi la oss i stua. ble ikke så mye søvn da.... hadde feber også lille jenta, første gang hun er syk. da sambo stod opp idag spurte jeg om han ikke hadde hørt oss inatt. joda, det hadde han. så jeg spurte han om det ikke falt han inn at han burde stå opp, hvertfall høre hvordan det gikk, hun har tross alt aldri vært syk før.. da svarte han bare joa. høres ikke helt frisk ut nei. da gadd jeg ikke si mer, og fem min etter dro han på jobb,. blir irritert fordi jeg maser hele tiden på at han også skal stå opp innimellom! og han hørte jo at jeg var oppe m henne nesten hele natta! vet ikke om jeg gidder dette mer.....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hvor gammel er jenta di, og er du hjemme med henne om dagen, eller er du på jobb og? Jeg går hjemme med vårt lille, eller han ha begynt i bhg - men jeg har ikke fått jobb enda, så jeg er hjemme.... Hvis junior styrer om natta så tar jeg det som en selvfølgelse at det er jeg som står opp og ikke han som skal være på jobb i mange timer på dagen.... Jeg kan alltids legge meg til å sove når sønnen sover - ikke like lett å sove når man er på jobb...
Bubba75 Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Syns ikke du er teit jeg. Han burde i det minste stått opp og spurt hvordan det gikk, det er jo litt skummelt de første gangen de er syke. Syns vel egentlig han burde tilbudt deg at dere tok halva natten hver og jeg da. Det er stort sett slik vi gjør det hos oss, eventuelt annenhver natt hvis vi skjønner at det blir litt mer langvarig. Spurte han ikke om hvordan det var med henne på morgenen en gang?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Han burde kommet inn på stua og spurt hvordan det gikk, men hvis du ikke er begynt i jobb enda så syns jeg du burde være den som var oppe med henne. Som de sier over her ås er det ikke lett å få sove når man er på jobb i mange timer. Du kan jo la husarbeid være husarberid og heller sove litt når hun sover. Han burde helt klart vise mer interesse om formen hennes når han stod opp og burde ringt utpå dagen for å høre hvordan det gikk..... Skjønner godt du er litt irritert, men : .....Vet ikke om jeg gidder dette mer......" Syns ikke dette er noe grunn til et brudd da
krabbetrollet Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Vi har som ordning at det holder at den ene er våken med syke barn om natta, og vekker den andre dersom det skulle være nødvendig. Er ikke noen vits at begge sitter våkne og begge blir trøtte og sure neste dag. Men KOMMUNIKASJON er tingen...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå