*Anna* Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Fra sukkerklumpen kommer i mars. Ikke at jeg skriver særlig med innlegg uansett, men så vet dere det )
*Anna* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Har forresten samme termindato som deg ) Alt bra så langt?
Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 har du det? hehe så stilig ja jeg har nesten ikke hatt det så bra som jeg har det nå elsker å gå gravid..men det har vel mye med at jeg ikke har hatt noen plager hittil.. utenom kvalmen tidligere da.. med deg da?
*Anna* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Synes det er helt strålende å gå gravid jeg! Har vært utrolig heldig, ikke vært kvalm eller noen andre plager. Begynner å kjenne litt halsbrann nå, men enn så lenge er det ikke ille ) Nå er jeg veldig i barnevogn-modus, og leser alt jeg kommer over av kataloger og vurderinger. Syns dette er fryktelig vanskelig, så mange hensyn å ta!
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 samme her, har så lsyst å kjøpe vogn nå..men sambo mener at det ikke er vits før vi får den engangstønaden som vi har søkt på..er jo ikke så dumt det men vi har ikke kjøpt noe enda å jeg il bygge rede..hehehehhe...føler jeg har så liten tid på meg..har jo ikke det men er jo såååå mye å kjøpe da..
*Anna* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2006 Hehe, jeg er helt motsatt, føler jeg har kjeeeempegod tid! Men her skal alle alternativer vurderes og diskuteres, og meninger innhentes fra alle venninner med barn, så det kan jo ta sin tid å bestemme seg.... Vi snuser litt på en Teutonia Spirit S3 da, syns den virker veldig bra! "Alle" jeg kjenner er negative, og merer at 3-hjulinger er noe dritt, men det gjør meg bare enda mer bestemt på at jeg vil ha den... vi er så heldige at mine foreldre skal sponse vogna, så vi kan bare velge og vrake )
Gjest Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 åja ja jeg vet ikke noe særlig om vogner jeg da,men vil ha kombivogn..eneste jeg vet..hehehe ja samme her,svigermor ville kjøpe vogn til oss,en liten fulg hvisket meg dette i øret her om dagen...er meningen vi ikke skal vite det da,men sambos 16 år gamle søster sa det til oss..hehehhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå