Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hei. Jeg selger en meget pen Emmaljunga duo vogn. 2006-modell. Bagdelen er kun brukt fra juni og sportsvogndelen er ubrukt. Marineblå. Du får med tilhørende vognpose (ubrukt), stellebag med stellematte og vogndyne (dun) med trekk. Alt dette for 3500 kr, som er en meget god pris for en så ny vogn. Dette er årets modell så dersom du selger den videre om et par år vil du kanskje få tilbake nesten det du har gitt for den. Annonsen ligger på finn.no (ble lagt ut i går kveld). Lykke til videre i svangerskapet!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Heisann! Jeg finner ikke annonsen din jeg... Du har ikke en link?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Du går på finn.no. på barnevogner. Der kan du søke på fef. nr 8763284. Bare tast inn nr i søkerubrikken så kommer du direkte ti vognen. Eller du kan bla deg nedover. Den ble lagt ut i går så den ligger nå på side 2 på barnevogner.
cec26 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hei:) Åssen er fargen inni vogna? Og hvor i landet bor du? bor selv på østlandet... har vært på utikk etter akkurat den vogna brukt:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Bor i Ski. Den er hvit inni. Det følger også med hvitt segesett til dundyna. Har nettopp satt ned prisen til 3300. Ønsker å selge den raskt. Vogna er av typen smart duo kombi der tilhørende vognpose og stellebag følger med. Jeg er velgig fornøyd med den. Den har en stor bagdel slik at det er god plass til baby godt innpakket i dress osv. Praktisk for denne årstiden : )
cec26 Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 hei igjen:) flott.. jeg bor jo rett ved deg jeg da nesten:) hehe.. Bor på andre siden av oslofjordtunnelen... Men kunne du gjort med en tjeneste.. kunne du målt legden fra hjul til hjul.. har en liten bil og så det kan ikke være bredere enn 60 cm... takk:)
Janne79 Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Ser ut til at den er 58-59cm på det bredeste. Du må gjerne komme å prøve hvis du vil. Se annonsen (ref nr 8763284) på finn.no for bilder. Eller gå på emmaljunga.no. Der får du bilder og beskrivelse av vognen. Smart duo kombi, farge: navy. Prisen på vognen ny (Barnevognhuset Rudo) er forresten ca 5300 (uten vogndyne og sengesett, 600kr hos Fru Lyng)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå